اخبار ورزشی

بیانیه بایرن: شایعه نسازید، توخل به بارسا نمی‌رود!

بعد از صحبت‌های دیشب توماس توخل، سرمربی بایرن، مبنی بر علاقه به کار در اسپانیا، امروز باشگاه بایرن یک بیانیه برای شفاف‌سازی در مورد آینده این سرمربی منتشر کرده است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، شنبه شب بعد از شکست 5-3 بارسلونا در خانه مقابل ویارئال، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در تاریخ 30 ژوئن سال جاری از سمتش در بارسلونا کناره‌گیری می‌کند. تصمیمی که مورد موافقت خوان لاپورتا، رئیس بارسا، هم قرار گرفته است. خبر جدایی او در ماه‌های آتی باعث مطرح شدن شایعاتی در مورد گزینه‌های احتمالی جانشینی او شده است.

یکی از این گزینه‌های محتمل توماس توخل است. این سرمربی 50 ساله آلمانی تا سال 2025 با بایرن قرارداد دارد و پیش از این در ماینتس و بروسیا دورتموند هم در سرزمین مادری خود کار و در پاری سن ژرمن و چلسی هم موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کرده است. حرف‌های امروز این سرمربی باعث شد تا گمانه زنی‌ها در مورد اینکه او احتمالا جانشین ژاوی خواهد بود بیشتر شوند.

او در جریان بازدید از باشگاه هواداران بایرن “ستارگان سرخ” در هایدنهایم به این شایعات به نوعی دامن زد و گفت که کار در لیگ اسپانیا و با بازیکنان اسپانیایی را دوست دارد و اگر قرار باشد از آلمان برود، گزینه‌اش اسپانیا خواهد بود. این صحبت‌ها به سرعت در شبکه‌های اجتماعی به عنوان چراغ سبزی به بارسلونا در نظر گرفته شد.

حالا رؤسای بایرن شامل یان کریستین دریسن و کریستوف فرویند بیانیه‌ای مشترک منتشر و در مورد صحبت‌های مربی تیمشان شفاف‌سازی کردند: “مربی ما توخل دیروز در جریان بازدید از یک باشگاه هواداری مورد پرسش از چند هوادار قرار گرفت. از او در مورد تجربه کار در چلسی و پاری سن ژرمن پرسیده شد و همچنین کار در اسپانیا و خارج از کشور و البته سرمربی هم پاسخ داد. برخلاف چیزهایی که به اشتباه ادعا شده‌اند، او اصلا در مورد ژاوی هرناندز و جانشینش صحبت نکرد. ما دیگر بعد از این اظهارات بی‌پایه را تحمل نخواهیم کرد که به مربی‌مان نسبت داده می‌شود و همیشه هم از طرف افراد خاصی است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا