اخبار ورزشی

آدیداس ستاره لورکوزن را مثل بلینگام به رئال می‌رساند!

آدیداس تمایل دارد فلورین ویرتز، ستاره بایرلورکوزن، هم مثل جود بلینگام به رئال مادرید بپیوندد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، فلورین ویرتز ستاره اصلی بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو است. هافبک 20 ساله آلمانی در این فصل در 30 بازی خود در تمامی رقابت ها 8 گل به ثمر رسانده و 16 پاس گل داده است. این بدان معناست که تیم های بزرگ اروپا رویای داشتن او را در سر می پرورانند. به گفته بیلد، این بازیکن تا سال 2025 نمی خواهد لورکوزن را ترک کند، بنابراین به نظر می رسد جذب او در تابستان امسال دشوار باشد. بایرن او را می خواهد اما لورکوزن تمایل ندارد ستاره خود را به بزرگترین رقیب داخلی بفروشد. 
ویرتز ارتباط بسیار خوبی با ژابی آلونسو دارد و دوست دارد به کار با او ادامه دهد. باید دید سرمربی اسپانیایی در تابستان امسال در بایر می ماند یا چمدان هایش را می بندد و به جایگاهی که بعد از ترک یورگن کلوپ در بندر لیورپول و ورزشگاه آنفیلد نام او را می خواند خواهد پیوست. با توجه به این شرایط، تیم های خارج از بوندسلیگا شانس بیشتری برای جذب او دارند، اما در نهایت این خود بازیکن است که تصمیم می گیرد.

آدیداس، حامی اصلی او، مایل است این بازیکن در تابستان 2025 با رئال مادرید قرارداد امضا کند. این برند آلمانی لباس تیم سفیدپوش را طراحی می کند و به گفته بیلد، قبلاً در ورود بلینگام به مادرید هم دخالت کرده است. تا سال 2025، رئال ممکن است دو سفیر بزرگ آدیداس یعنی تونی کروس و لوکا مودریچ را از دست بدهد و ویرتز یک جایگزین مهم برای این ستاره‌ها خواهد بود. به نوشته این روزنامه آلمانی، این بازیکن وسواس زیادی برای کسب عناوین دارد، بنابراین او همیشه بیشتر به جنبه ورزشی نگاه می کند تا جنبه اقتصادی، که در رئال از این جهت هم تامین خواهد بود.

لورکوزن به دنبال کسب درآمدی 130 میلیونی از انتقال این ستاره خود است که در حال حاضر 100 میلیون ارزش دارد. قیمتی مشابه قیمتی که رئال مادرید در نهایت برای بلینگام به دورتموند خواهد پرداخت، اگر ستاره انگلیسی در نهایت تمام پاداش هایی را که در قرارداد خرید امضا کرده است را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا