اخبار اجتماعی

دستگیری عامل جنایت آتشین در خیابان کوهستان تهران

مرد جوانی که دوست خود را به خاطر بدهی مالی با کوکتل مولوتف به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روز دوشنبه نهم مرداد امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شرق تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را به دلیل سوختگی شدید به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 136 فرجام، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی سردخانه بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بر اثر سوختگی فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مرد جوان بر اثر سوختگی ناشی از انفجار کوکتل مولوتف از خیابان کوهستان در نزدیکی باغ پرندگان به این مرکز درمانی منتقل شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان با قاتل  اختلاف مالی  داشته که ظاهرا روز حادثه قاتل به طرز ناگهانی با پرتاب کردن کوکتل مولوتف از قبل ساخته شده به سمت مقتول، دست به این جنایت آتشین زده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در سردخانه بیمارستان و صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

بازداشت مرد جنایتکار توسط کارآگاهان پلیس آگاهی

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین‌گام با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی متوجه شدند متهم پس از ارتکاب جنایت به سبزوار رفته و در آنجا به صورت مخفیانه زندگی می‌کند که همین سرنخ مهم کافی بود تا مردجنایتکار در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

کارآگاهان جنایی دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی سبزوار شدند و پس از شناسایی مخفیگاه موردنظر در عملیات نفسگیر متهم را دستگیر کردند.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا