اخبار اجتماعی

اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

خبرگزاری خبرآنلاین

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا