اخبار ورزشی

لیگ یک/ فرار از منطقه خطر با یک امتیاز

شاگردان وحید بیاتلو و داوود سیدعباسی به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، در نخستین مسابقه از هفته سی‌اُم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های آریو اسلامشهر و دریا بابل از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اسلامشهر به قضاوت حسین زمانی مقابل هم قرار گرفتند.

محمد فرامرزی، مهدی اسلامی، حبیب افرا، حسین نظیری، محمد محمدزاده، عرفان ملاپور، وحید نعمتی، عباس عامری، ایمان غلامی، نوید کومار و امیرسام نصیری 11 بازیکن آغاز کننده بازی برای آریو اسلامشهر مقابل دریا بابل بودند.

داوود سیدعباسی هم در ابتدای بازی از ابوالفضل هاشمی، علی خانلرزاده، امید منصوری، محمد قاسمی‌نژاد، سینا زامهران، میلاد جهانی، مهدی مومنی، رضا علیاری، سید جلال عبدی، ابوالفضل آذرنوشان و امیرمحمد لطف‌پور در ترکیب دریای کاسپین بابل استفاده کرده است.

شاگردان وحید بیاتلو که طی سه هفته گذشته لیگ دسته اول شکستی نداشتند و یک پیروزی و دو تساوی به دست آورده بودند، در مسابقه امروز مقابل دریا بابل هم به روند بدون باخت خود ادامه دادند و یک امتیاز کسب کردند.

دریا کاسپین بابل هم که در سه دیدار اخیرش 4 امتیاز به دست آورده و به شرایط خوبی رسیده بود، در بازی امروز به تساوی بدون گل مقابل آریو اسلامشهر رضایت داد تا امیدوار به بقا بماند.

شاگردان بیاتلو با تساوی بدون گل در این دیدار خانگی 42 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول لیگ دسته اول ماندند و دریا بابل هم با 24 امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد و دو پله بالاتر از منطقه خطر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا