اخبار بین الملل

حماس درباره ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی هشدار داد

حماس رسما به رژیم صهیونیستی نسبت به ادامه عربده کشی و تجاوزاتش به مسجد الاقصی هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مشیر المصری از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنرانی که در تظاهرات ضد صهیونیستی در نوار غزه ایراد شد، تاکید کرد، تجاوزات مستمر به مسجد الاقصی تمام منطقه را آتش خود فرو خواهد برد و رژیم صهیونیستی بهای سنگین تعدی خود به مسجد الاقصی را خواهد پرداخت.

المصری که در پایان تظاهرات مردم اردوگاه جبالیا برای حمایت از مسجد الاقصی سخنرانی می‌کرد افزود: مسجد الاقصی را تنها نخواهیم گذاشت، عربده کشی‌های اشغالگران هم بدون پاسخ نخواهد ماند، هر نوع تعدی به مسجد الاقصی ریختن بنزین بیشتر بر روی آتشی است که این رژیم را در خود فرو خواهد برد.

این رهبر حماس در ادامه نسبت به تعدی به بانوان فلسطینی که برای دفاع از مسجد الاقصی در آن حضور مستمر دارند افزود: رژیم صهیونیستی بهای این تعدی خود را به طور حتم خواهد پرداخت.

وی قول داد، مقاومت فلسطین پاسخ این عربده کشی‌های صهیونیستی را در مسجد الاقصی خواهد پرداخت و مقاومت در کرانه باختری عمق رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار خواهد داد.

المصری در رابطه با مقاومت در کرانه باختری هم افزود: این مقاومت همچنان به مبارزه خود با اشغالگران و مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران به مسجد الاقصی ادامه خواهد داد.

به گفته این رهبر فلسطینی رژیم اشغالگر از روند سازش عربی و همکاری‌های امنیتی با تشکیلات خودگردان برای تغییر واقعیت‌ها در مسجد الاقصی سوء استفاده می‌کند اما ملت فلسطین همچنان سوپاپ اطمینان دفاع از مسجد الاقصی از تهاجم‌های اشغالگران صهیونیست باقی خواهد ماند.

او در پایان تاکید کرد ما هرگز مسجد الاقصی را تنها نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا