اخبار بین الملل

تاکید السودانی بر حفظ توان نظامی و بالا بردن سطح رزمی ارتش عراق

نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور تصریح کرد ارتش عراق با فداکاریهای خود حماسه‌های بزرگی خلق و با خون فرزندان خویش از این مرز و بوم حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد شیاع السودانی همزمان با فرارسیدن سالروز تشکیل ارتش این کشور، تاکید کرد، فداکاریهای ارتش عزم و پافشاری ما را برای ساخت یک کشور آزاد و کریم بیشتر می‌کند.

در پیام محمد شیاع السودانی آمده است: امروز یکصد و سومین سالروز تاسیس نماد حاکمیت ، سرفصل افتخار و سربلندی ما و سپر میهن مان  یعنی ارتش عراق است که با جانفشانی‌های خود حماسه‌های بزرگی را رقم زد و با خون فرزندانش سرزمین عراق را از شر متجاوزان حفظ کرد.

در ادامه پیام السودانی آمده است اگر این فدارکاریهای بزرگ نبود کشور عراق روی ثبات و امنیت و صلح را به خود نمی دید. این فداکاری‌ها همیشه ما را رو به جلو سوق می‌دهد، و پایبندی ما به نظام دموکراتیک را دوچندان  و عزم و اراده مان  را برای ساختن کشور آزاد و با عزتی که همه  طیف‌های مردم عراق بتوانند به طور مساوی، بدون تفرقه  یا تبعیض در آن زندگی کنند، افزایش می دهد.

نخست وزیر عراق در پیام خود ضمن طلب رحمت و مغرفت برای شهدای نیروهای مسلح عراق، بر حمایت از ارتش عراق و محافظت از حقوق آنان به منظور حفظ  توان و سطح رزمی و هوشیاری بالای آنان تاکید کرده است.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا