اخبار ورزشی

این بارسایی به دنبال پیشرفت است/ منچستریونایتد به زودی پیشنهاد رسمی می‌دهد

خبر ورزشی

ممکن است ویتور روکه برای ادامه پیشرفت نیاز به جدایی موقت از بارسلونا داشته باشد به خصوص پس از اظهارات اخیر سرمربی تیم ژاوی هرناندس، که به نظر می‌رسد علاقه‌ای به مهاجم برزیلی ندارد.

روکه از زمان ورود در زمستان از اتلتیکو پارانائنسه، تنها ۱۳ بازی (۲ بار در ترکیب اصلی) انجام داده و در هیچ یک از چهار بازی اخیر بارسلونا، که شامل شکست مقابل خیرونا در روز شنبه هم می‌شود، اصلا بازی نکرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا به دنبال این است که روکه را در تابستان به باشگاه دیگری قرض بدهد تا بتواند دور از غول کاتالانی به پیشرفت خود ادامه دهد. اگر بارسا این مسیر را در پیش بگیرد گزینه‌های روکه کم نخواهد بود، زیرا موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که منچستریونایتد، ناپولی، لیون و نیس همگی به این بازیکن ۱۹ ساله علاقه نشان داده‌اند، علاوه بر دو باشگاه لالیگایی سویا و رئال بتیس.

بارسلونا روکه را با مبلغ ۶۱ میلیون یورو به خدمت گرفته بود، اما در حال حاضر به نظر نمی‌رسد ارزش زیادی برای او قائل باشند، و این موضوع به ویژه در مورد ژاوی صدق می‌کند. انتقال قرضی ممکن است بهترین حرکت باشد تا روکه در اروپا روند پیشرفت را در پیش بگیرد.

 دو باشگاه دیگر به جمع دوست‌داران این بازیکن پیوستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا