اخبار بین الملل

اردوگاه‌های آوارگان و بیمارستان‌ها جزو بانک اهداف رژیم صهیونیستی

خبرگزاری مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم اشغالگر به صورت گسترده و پی در پی شرق و جنوب شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین اردوگاه‌های البریج و المغازی که دربرگیرنده آوارگان فلسطینی هستند را هدف حمله‌های هوایی خود قرار دادند.

خبرنگار المیادین تصریح کرد که حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی بیشتر مرکز شهر خان یونس و اطراف جمعیت هلال احمر فلسطین را هدف قرار داده است.

دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه نیز از این حمله‌های وحشیانه در امان نبوده است.

همچنین گزارش‌هایی در خصوص وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای مقاومت فلسطین و عناصر اشغالگر در اطراف بیمارستان ناصر واقع در خان یونس در جنوب نوار غزه منتشر شده است.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که حمله‌های توپخانه ای شدیدی علیه بخش‌های اطراف بیمارستان الامل در خان یونس صورت می‌گیرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز پنج‌شنبه اعلام کرد شمار شهدای غزه به ۲۴۶۲۰ نفر رسیده و و تعداد افراد زخمی نیز ۶۱۸۳۰ نفر است.

پیش از آن نیز «اسامه حمدان» از مقامات جنبش حماس در یک کنفرانس خبری در بیروت اظهار داشت که بیش از ۶۰ هزار نفر در نوار غزه زخمی شده اند که از سفر به خارج برای درمان محروم هستند.

حمدان افزود: بیش از ۸۰۰ هزار نفر در غزه با گرسنگی و قحطی روبرو هستند. دشمن صهیونیستی بیش از ۲۰۰۰ کشتار و جنایت را در نوار غزه مرتکب شده که طی آن ۳۱ هزار نفر شهید و مفقود شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا