اخبار بورس

بانک پارسیان در مسیر سودآوری

بانک پارسیان در هشتمین ماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود، به درآمد یک هزار و ۵۲۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

بورس نیوز

بورس نیوز:

بانک پارسیان با سرمایه ثبت شده ۱۵ هزار و ۶۳۴ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۸ هزار و ۷۵۰ هزار میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

بانک پارسیان در هشتمین ماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود، به درآمد یک هزار و ۵۲۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در آبان ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۲۷ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

بانک پارسیان در مسیر سودآوری

عمده‌ترین درآمد “وپارس” در این ماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۹۶۰ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک پارسیان از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۶۳ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در آبان ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «تسهیلات ارزی» و «مشارکت مدنی» با ۲۹۳ و ۱۵۷ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۹ و ۱۰ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

پایان مطلب

برچسب ها : وپارس بانک پارسیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا