اخبار سلامت

پیدا کردن شغل در کانادا با سام قاضی مراد

سلامت نیوز

تیم یزدان زرین رستاک متخصص کاریابی بین المللی با مدیریت سام قاضی مراد

مهم ترین دلیلی که بیشتر مهاجرین، کشور کانادا را برای زندگی انتخاب می کنند شرایط فوق العاده کار در این کشور است. کشور کانادا علاوه بر اقتصادی پایدار، دارای فرصت های شغلی عالی برای ساکنین کانادا و مهاجرین می باشد. شما می توانید از طریق روش های مختلف در این کشور به راحتی یک کار مناسب برای خود پیدا کنید.

 یکی از روش های مختلف برای پیداکردن کار در کانادا کمک گرفتن از یک شرکت کاریابی است. نکات مهمی در این زمینه وجود دارد که باید به تمامی این نکات توجه داشته باشید. همراه ما باشید تا در ادامه بهترین روش های مهاجرت به کانادا را به شما عزیزان آموزش دهیم.

شرکت یزدان زرین رستاک دارای مجوز از اداره کار ایران در زمینه کاریابی بین المللی بوده و به شما کمک خواهد کرد تا در سریع ترین زمان ممکن، کاری متناسب با رشته خود و درآمد عالی در کشور کانادا پیدا کنید.

شرایط اقتصادی کانادا

دلایل مختلفی وجود دارد که افراد برای کار به کشور کانادا مهاجرت می کنند. مهم ترین دلیل شرایط فوق العاده اقتصادی است. در کشور کانادا حدود ¾ جمعیت مشغول به کار هستند. کشور کانادا نهمین اقتصاد برتر در جهان است و توانسته به واسطه تولید نفت خام و صنعت چوب بری به رشد فوق العاده دست یابد. وضعیت درآمد نیز در کشور کانادا شرایط خوبی داشته و به طور میانگین هر کسی که در این کشور شاغل است حدود 54000 دلار به صورت سالانه درآمد خواهد داشت.

آیا می توان به راحتی در کانادا کار پیدا کرد؟

سوالی که بسیاری از افراد در رابطه با کار در کشور کانادا از ما می پرسند این است که آیا می توان به راحتی در کشور کانادا کار پیدا کرد یا خیر؟ کاریابی در کشور کانادا کار راحتی است. کانادا کشوری توسعه یافته و پیشرفته است که از نظر اقتصادی شرایط فوق العاده ای داشته و در این راستا با کشورهایی همچون ایالات متحده آمریکا، چین و انگلیس همکاری می کند. 

درست است که با شیوع کرونا در کانادا بسیاری از افراد بیکار شدند؛ اما در همین اواخر کشور کانادا با کمبود نیروی کار مواجه شده و برای کار در مشاغل مختلف به نیروهای زیادی احتیاج دارد.

LMIA چیست؟

از مهم ترین مفاهیم و گواهی هایی که باید برای کار در کشور کانادا با آن آشنایی داشته باشید گواهی LMIAمی باشد. LMIA مخفف عبارت Labour Market Impact Assessment است که به معنای گواهی تأییدیه سازمان کار و توسعه اجتماعی کانادا بوده که باید از طریق کارفرمایان کانادایی که اقدام به استخدام نیروی غیر کانادایی می کنند ارائه شود. با استناد به این گواهی می توان این را اثبات کرد که کارفرمای کانادایی با استخدام کارمند یا کارگر، تأثیر منفی را به بازار کار کانادا وارد نخواهد کرد.

روش های کاریابی در کانادا

روش های مختلفی در کشور کانادا وجود دارد که شما می توانید با کمک این روش ها در کشور کانادا کار پیدا کنید. مشاوره با وکیل نیز شما را در این مسیر یاری خواهد کرد. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند و برای اشتغال افراد شرایط منحصر به فردی را ارائه می دهند. این روش ها عبارتند از:

اشتغال با کمک کارفرمای آشنا

یکی از روش های کاریابی در کشور کانادا، کار از طریق همکاری با کارفرمای آشنا است. منظور از کارفرمای آشنا فردی است که از قبل با آن از طریق روش های مختلف آشنایی داشته باشید. این آشنایی ممکن است از طریق مکاتبه، ارتباط از طریق روش های مختلف و… ایجاد شده باشد.

 کارفرمایی که با آن آشنا شده اید، می تواند شغلی را به شما پیشنهاد داده و پس از انجام پروسه مربوطه LMIA ویزای کاری کشور کانادا به شما تعلق خواهد گرفت. میزان حقوق، ساعات کاری و… در این روش باید پس از توافق با کارفرما تنظیم شود.

کاریابی از طریق شرکت های کاریابی

روش دیگری که برای پیداکردن کار در کشور کانادا وجود دارد کمک گرفتن از شرکت های کاریابی است. همان طور که می دانیدپیداکردن کار در کشوری خارجی که با آن آشنایی زیادی ندارید کاری سخت و زمان بر است. 

این امر به دلیل تفاوت های زبانی و فرهنگی بوده و تأثیر تنوع شغل و قانون های مختلف نیز در این موضوع نباید نادیده گرفته شود. ویزای جاب آفر یا همان پیشنهاد کاری کانادا نوعی ویزا است که باید با برقراری ارتباط با شرکت ها و کارفرماهای کانادایی آن را دریافت کنید. این ویزا را حتی می توانید در خارج از کانادا به کمک شرکت های کاریابی دریافت نمایید. 

این شرکت ها با ارسال رزومه و مهارت های شما به کارفرمایان کانادایی، پیشنهادات فوق العاده برای کار در کانادا را در اختیار شما قرار می دهند. هر چه میزان حقوق شغل پیدا شده برای شما بیشتر باشد، شرکت کاریابی سود بیشتری از این قضیه می برد؛ زیرا شما باید به میزان اولین حقوقی که از شغل پیدا شده توسط شرکت دریافت می کنید، به عنوان خدمات به شرکت کاریابی بپردازید. 

تیم کاریابی سام قاضی مراد یکی از بهترین تیم های کاریابی و پیداکردن شغل در کشور کانادا می باشد. متخصصین کاریابی حرفه ای در این شرکت مشغول به کار هستند که نسبت به مهارت شما بهترین شرایط کاری را پیدا کرده و ویزای جاب آفر را به سریع ترین شکل ممکن دریافت می کنند.

مهم ترین نکات برای کاریابی در کانادا

در صورتی که به دنبال کار در کانادا می گردید باید برخی از نکات را در این امر لحاظ کنید. پیداکردن کار در کشور کانادا کار سختی نیست؛ اما برخی از نکات می توانند علاوه بر راحت تر کردن کار شما، احتمال افتادن به دام کلاهبرداران را کمتر می کنند. مهم ترین این نکات عبارتند از:

تقویت رزومه

مهم ترین کاری که باید برای پیداکردن کار در کشور کانادا به آن توجه داشته باشید تقویت رزومه است. میزان متقاضیانی که می خواهند در کشور کانادا کار کنند افراد بسیار زیادی هستند؛ پس می توان این نتیجه را گرفت که میزان رقابت برای کاریابی در کانادا بسیار بالا است. 

شما باید تا جایی که می توانید رزومه خود را قوی کرده و هر نقطه مثبتی که درون خود می بینید را به بهترین شکل در رزومه ارائه دهید. حتی کوچک ترین نقاط مثبت و مهارت ها نیز می توانند در اولویت دادن شما به افراد دیگر برای استخدام تأثیرگذار باشد.

کمک گرفتن از شرکت کاریابی معتبر

همان طور که گفتیم شرکت های کاریابی برای دریافت راحت و سریع جاب آفر کانادا می توانند به شما کمک کنند. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که شرکت مدنظر اعتبار بالایی داشته باشد. برخی از شرکت های کاریابی به جای این که یک شغل متناسب با مهارت شما در بهترین شرایط درآمدی را پیدا کنند، هزینه های گزافی را از شما دریافت می کنند تا آگهی کاریابی شما را در مراجع مختلف ثبت کنند.

 در برخی از مواقع نیز شرکت های غیرمعتبر شغلی که هنوز مورد تأیید نبوده و مجوز LMIA را دریافت نکرده است به عنوان شغل پیدا شده به شما ارائه می دهند. پیشنهاد کاری یا جاب آفر شما برای این شغل معتبر نبوده و در صورت مهاجرت به کانادا امکان اشتغال در آن را نخواهید داشت. 

شرکت های معتبر کاریابی از طرف وزارت کار کشور ایران و کشور مقصد تایید شده و مجوزهای مربوطه برای ارائه این خدمات را دارند.

تیم کاریابی بین المللی یزدان زرین رستاک

شما می توانید از طریق روش های مختلف، کار پیدا کرده و ویزای جاب آفر را دریافت کنید. شرکت کاریابی یزدان زرین رستاک با مدیریت سام قاضی مراد، یکی از معتبرترین شرکتهای کاریابی می باشد که بهترین مشاغل را با بالاترین درآمدها برای شما پیدا خواهد کرد.

برچسب ها : سام قاضی مراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا