غذا و دارو

هدف‌گذاری فروش ۱۸ هزار میلیارد تومانی پخش رازی در سال مالی پیش‌رو

سالم‌خبر: مدیرعامل پخش رازی گفت: با آسیب‌شناسی‌های به عمل آمده و همچنین با برنامه‌ریزی‌های مدون، فروش ۱۸ هزار میلیارد تومانی در سال مالی پیش‌رو برای پخش رازی پیش‌بینی شده است.

سالم نیوز

سالم‌خبر: مدیرعامل پخش رازی گفت: با آسیب‌شناسی‌های به عمل آمده و همچنین با برنامه‌ریزی‌های مدون، فروش ۱۸ هزار میلیارد تومانی در سال مالی پیش‌رو برای پخش رازی پیش‌بینی شده است.

 

به گزارش سالم‌خبر از روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، محمدرضا مرادی در همایش سالانه فروش و بازرگانی شرکت پخش رازی با تشریح اقدامات، با آسیب‌شناسی‌های به عمل آمده و همچنین با برنامه‌ریزی‌های مدون، فروش ۱۸ هزار میلیارد تومانی در سال مالی پیش‌رو برای پخش رازی پیش‌بینی شده است عملکرد، اهداف، برنامه‌ها و چالش‌های این شرکت اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال بیش از 8 هزار میلیارد تومان فروش داشته‌ایم و تا پایان سال سعی خواهیم کرد به هدف ۱۲ هزار میلیارد تومان فروش دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: اما هدف فروش پخش رازی در سال مالی آینده ۱۸ هزار میلیارد تومان است که نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این هدف مهم تحقق پیدا کند.

مدیرعامل

در ۹ ماهه امسال بیش از 8 هزار میلیارد تومان فروش داشته‌ایم و تا پایان سال سعی خواهیم کرد به هدف ۱۲ هزار میلیارد تومان فروش دست پیدا کنیم شرکت پخش رازی با اشاره به چالش‌های پیش روی صنعت دارو کشور ادامه داد: موضوع نقدینگی، تسهیلات بانک‌ها، مشکلات وصول مطالبات از مراکز درمانی دولتی، نحوه قیمت‌گذاری دارو، تعدد رقبا و مشکلات متعدد داروخانه‌ها بخشی از چالش‌های صنعت دارو کشور است.

  وی با اشاره به بررسی ۱۰ شرکت برتر بازار جهانی و امریکا، تصریح کرد: مشاهده می‌شود در

موضوع نقدینگی، تسهیلات بانک‌ها، مشکلات وصول مطالبات از مراکز درمانی دولتی، نحوه قیمت‌گذاری دارو، تعدد رقبا و مشکلات متعدد داروخانه‌ها بخشی از چالش‌های صنعت دارو کشور است این لیست سه شرکت بزرگ که در زمینه توزیع دارویی نیز فعالیت می‌کنند، سرویس‌ها و خدمات متعددی را در طول زنجیره ارزش محصولات سلامت محور ارائه می‌نمایند. پس ما نیز می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست و بهره‌گیری از امکانات و دانش روز و پتانسیل‌های موجود، پخش رازی را به جایگاه مناسب و برتر در اقتصاد کشور برسانیم.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا