غذا و دارو

نمایشگاه ایران‌فارما بزرگ‌ترین نمایشگاه دارویی کشور است

سالم‌خبر: در نشست خبری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما)، گفت:  نمایشگاه‌ها برای نشان دادن وضعیت یک صنعت مشخص است و نمایشگاه ایران فارما بزرگ‌ترین نمایشگاه دارویی است.

سالم نیوز

سالم‌خبر: رییس سازمان غذا و دارو گفت: در نشست خبری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما)، گفت:  نمایشگاه‌ها برای نشان دادن وضعیت یک صنعت مشخص است و نمایشگاه ایران فارما بزرگ‌ترین نمایشگاه دارویی است.
 
سیدحیدر محمدی همچنین افزود: در این نمایشگاه تمام دست‌اندرکاران حوزه حضور دارند و می‌تواند القا کننده حس خودباوری باشد. سرعت رشد و رسیدن به قله بسیار بالا است ولی باز هم می‌توان پیشرفت کرد. صنعت دارویی کشور افتخار ما است و خیلی از کشورها دنبال داروهای ما هستند، اما ما در حوزه صادرات باید قوی‌تر ظاهر شویم.

وی ادامه داد: اگر در حوزه بازاریابی بین‌المللی قوی‌تر کار کنیم می‌بینید که آنقدر مشتری برای بازار دارویی خواهیم داشت که شاید دارویی برای ما باقی نماند.

محمدی، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران، صنایع دارویی است که شاید آن طور که باید به آن توجه نشده است، اما این صنعت علیرغم شرایط سخت تولید که در تمام کشورها هم وجود دارد، توانسته پیشرو و مقتدر عمل کند. با اینکه اعلام شد رشد صنایع دارویی کشور امسال مثبت نبوده است، اما بیش از ۳۰ محصول رونمایی شده است و شرکت‌های دارویی پیگیر توسعه و ارتقای خود در حوزه داروهای شیمیایی و بیولوژیک هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا