غذا و دارو

فاطمه باشکوه عضو کمیته محصولات تقلبی WHO شد

سالم‌خبر: با عضویت رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، نمایندگی کشورهای منطقه مدیترانه شرقی در کارگروه داروهای تقلبی ایران تمدید و نائب رئیس کمیته راهبردی سازمان جهانی بهداشت به ایران رسید.

سالم نیوز

سالم‌خبر: با عضویت رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، نمایندگی کشورهای منطقه مدیترانه شرقی در کارگروه داروهای تقلبی ایران تمدید و نائب رئیس کمیته راهبردی سازمان جهانی بهداشت به ایران رسید.

ایران به نمایندگی از کشورهای منطقه EMRO نائب رئیس کمیته راهبردی محصولات پزشکی غیراستاندارد و تقلبی سازمان بهداشت جهانی شد.

بنابر این گزارش با توجه به رویکرد وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران و اهتمام سازمان غذا و دارو، کرسی نائب رئیسی کمیته راهبردی کارگروه داروه های تقلبی به ایران تعلق گرفت.

کمیته راهبردی محصولات پزشکی غیراستاندارد و تقلبی سازمان WHO، در راستای بررسی و ارائه راهکارهای موثر به منظور مقابله با گسترش رو به رشد محصولات پزشکی غیراستاندارد و تقلبی در بازار دارویی دنیا و حفظ سلامت عمومی جوامع با حضور کشورهایی از ۶ منطقه WHO شامل آفریقا(AFRO)، مدیترانه شرقی (EMRO)،اروپا(EURO)،آسیای جنوب شرقی(SEARO) و منطقه اقیانوس آرام غربی تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا