غذا و دارو

سه ماه تا پایان سال باقی مانده؛ هنوز هیچ خبری از پرداخت بودجه متمم دارو نیست!

سالم‌خبر: سازمان برنامه و بودجه به رغم آنکه وعده‌ی پرداخت ۱,۲۰۰ میلیارد تومانی را برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی به سازمان غذا و دارو داده بود اما با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال هنوز هیچ خبری از پرداخت بودجه متمم نیست.

سالم نیوز

سالم‌خبر: سازمان برنامه و بودجه به رغم آنکه وعده‌ی پرداخت ۱,۲۰۰ میلیارد تومانی را برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی به سازمان غذا و دارو داده بود اما با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال سازمان برنامه و بودجه به رغم آنکه وعده‌ی پرداخت ۱,۲۰۰ میلیارد تومانی را برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی به سازمان غذا و دارو داده بود اما با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال هنوز هیچ خبری از پرداخت بودجه متمم نیست هنوز هیچ خبری از پرداخت بودجه متمم نیست.

سیدحیدر محمدی، رییس سازمان غذا و دارو در این باره گفت: اگرچه تاکتون خواستار اختصاص تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز از سوی بانک‌های عامل بوده ایم تا

اگرچه تاکتون خواستار اختصاص تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز از سوی بانک‌های عامل بوده ایم تا در حوزه ارزی به مشکل نخوریم و به دفعات پیگیر متمم بودجه شدیم اما تاکنون خبری نشده است در حوزه ارزی به مشکل نخوریم و به دفعات پیگیر متمم بودجه شدیم اما تاکنون خبری نشده است.

وی در واکنش به کمبود بودجه دارو در سه ماه پایانی سال، اظهار داشت: فعلاً که بودجه هست، به شرطی که همان

مشکل اینجاست که همین بودجه مصوب هم با تأخیر چند ماهه همراه است و در نتیجه، شرکت‌های دارویی دچار مشکل می‌شوند بودجه تخصیص یافته به موقع تأمین شود.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: مشکل اینجاست که همین بودجه مصوب هم با تأخیر چند ماهه همراه است و در نتیجه، شرکت‌های دارویی دچار مشکل می‌شوند./مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا