غذا و دارو

سامانه تیتک به سامانه متناظر روسی متصل شود تا همکاری‌های دارویی تسریع شود

سالم‌خبر: مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو به معاون وزیر بهداشت روسیه پیشنهاد داد به منظور تسریع همکاری ها در حوزه دارو سامانه تیتک با سامانه منتاظر روسی متصل شود.

سالم نیوز

سالم‌خبر: مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو به معاون وزیر بهداشت روسیه پیشنهاد داد به منظور تسریع همکاری ها در حوزه دارو سامانه تیتک با سامانه منتاظر روسی متصل شود.

محمد پیکان‌پور در دیدار مشترک معاون وزیر بهداشت روسیه و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به برگزاری نشست‌های متخصصان کشور به منظور توسعه زمینه همکاری با روسیه گفت: برنامه عملیاتی پیشنهادی برای همکاری دو کشور تنظیم مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو به معاون وزیر بهداشت روسیه پیشنهاد داد به منظور تسریع همکاری ها در حوزه دارو سامانه تیتک با سامانه منتاظر روسی متصل شود شده که بر این اساس عنوان فعالیت‌ها، مسئول انجام فعالیت‌ها، شاخص‌های اجرایی و زمانبندی آن آماده شده که مستلزم حمایت‌های کلان اعم از مالی و اجرایی است.

به گفته وی بانک‌هایی که باید فعالیت طرفین را ضمانت کنند، مشوق‌ها، فعالین صنعت دو طرف، لیست داروهایی که بین دو طرف قابلیت همکاری دارد و فهرست خدمات قابل اشتراک گذاری و مراکز مورد اعتماد دو طرف مشخص شده است که پس از انعقاد موافقتنامه قابل

برنامه عملیاتی پیشنهادی برای همکاری دو کشور تنظیم شده که بر این اساس عنوان فعالیت‌ها، مسئول انجام فعالیت‌ها، شاخص‌های اجرایی و زمانبندی آن آماده شده که مستلزم حمایت‌های کلان اعم از مالی و اجرایی است ارائه خواهد بود.

مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترکی را ارائه داد تا در آن جزئیات عملیاتی هر دو هفته یک بار بازبینی و همکاری‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

دکتر پیکان‌پور در ادامه با اشاره به قابلیت‌های سامانه تیتک در زمینه رصد زنجیره تامین دارو از ابتدا تا انتها، گفت: در صورت اتصال این سامانه به سامانه متناظر روسی بستر همکاری‌ها را می‌توان تسریع کرد./ایفدانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا