غذا و دارو

داروی SMA، خود دردی برای بیماران شده است

سالم‌خبر: مدیرعامل انجمن بیماران SMA گفت: رییس‌جمهوری برای تامین داروی بیماران SMA وعده‌ی تامین داد و باید با کسانی که سلامتی این بیماران را به خطر انداخته‌اند برخورد قاطعانه کند.

سالم نیوز

سالم‌خبر: مدیرعامل انجمن بیماران SMA گفت: رییس‌جمهوری برای تامین داروی بیماران SMA وعده‌ی تامین داد و باید با کسانی که سلامتی این بیماران را به خطر انداخته‌اند برخورد قاطعانه کند.

فرناز پورکاوه مدیرعامل انجمن SMA در یادداشتی نوشت: رئیس‌جمهوری با صراحت فرموده بودند که به تمام بیماران

رییس‌جمهوری برای تامین داروی بیماران SMA وعده‌ی تامین داد و باید با کسانی که سلامتی این بیماران را به خطر انداخته‌اند برخورد قاطعانه کند دارو می‌دهند تا شرایط فعلی‌شان حفظ شود و اصلا صحبت از سهمیه‌بندی دارو و اعمال شرایط سنی مطرح نبود. نمی‌دانیم چرا تمام وعده‌ها به گونه دیگری که به ضرر تعداد زیادی از بیماران بود، اعمال شد حال با گذشت ۹ماه و مشخص شدن نتیجه اثربخشی داروها، همچنان بیش از دوسوم بیماران(بالای ۱۱سال) رئیس‌جمهوری با صراحت فرموده بودند که به تمام بیماران دارو می‌دهند تا شرایط فعلی‌شان حفظ شود و اصلا صحبت از سهمیه‌بندی دارو و اعمال شرایط سنی مطرح نبود. نمی‌دانیم چرا تمام وعده‌ها به گونه دیگری که به ضرر تعداد زیادی از بیماران بود چشم انتظار دارو هستند و درحال از دست دادن توانایی‌های فعلی خود هستند، بیماران تیپ ۳ما بعضا درحال ویلچر نشین شدن هستند.

نمی‌دانیم از دارویی که در بیش از 94 کشور دنیا مصرف شده و آزمونش را پس داده است چه نتیجه‌گیری و تأثیری می‌خواهند به دست بیاورند؟

از آیت الله رییسی درخواست ورود

نمی‌دانیم از دارویی که در بیش از 94 کشور دنیا مصرف شده و آزمونش را پس داده است چه نتیجه‌گیری و تأثیری می‌خواهند به دست بیاورند؟ قاطعانه داریم چشم امید بیماران ما و خانواده‌هایشان ورود شخص رییس جمهور و برخورد قاطع با کسانی که به راحتی سلامتی بیماران ما را به خطر انداخته‌اند.

در آخر خطاب به کسانی که در حال بازی با جان بیماران ما هستند می‌گویم در پیشگاه خداوند متعال و رییس جمهوری باید پاسخگو باشند./ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا