غذا و دارو

حکم سرپرست جدید پخش هجرت پس از یک روز لغو و مدیر سابق ابقاء شد

سالم‌خبر: درست پس از گذشت یک روز از حکم تودیع و معارفه مدیریتی پخش هجرت ورق برگشت و حکم مدیر جدید این شرکت لغو و مدیر قبلی در سمت خود ابقاء شد.

سالم نیوز

سالم‌خبر: درست پس از گذشت یک روز از حکم تودیع و معارفه مدیریتی پخش هجرت ورق برگشت و حکم مدیر جدید این شرکت لغو و مدیر قبلی در سمت خود ابقاء شد.

چند روز پیش طی مراسمی سرپرست جدید شرکت پخش یکی از شرکت های شستا معارفه و از تلاش های

درست پس از گذشت یک روز از حکم تودیع و معارفه مدیریتی پخش هجرت ورق برگشت و حکم مدیر جدید این شرکت لغو و مدیر قبلی در سمت خود ابقاء شد مدیرعامل پیشین این شرکت با حضور معاونان تیپیکو و اعضای هیئت مدیره شرکت مذکور تقدیر شد.

اما در کمتر از یک روز حکم تودیع و معارفه مدیریتی پخش هجرت به روال خود بازگشت. اتفاقی که به دنبال آن به نظر می رسد به مذاق برخی خوش نیامده و

چند روز پیش طی مراسمی سرپرست جدید شرکت پخش یکی از شرکت های شستا معارفه و از تلاش های مدیرعامل پیشین این شرکت با حضور معاونان تیپیکو و اعضای هیئت مدیره شرکت مذکور تقدیر شد افراد با نفوذی مانع از این تغییر شده اند.

معاونت غذا و دارو وزارت صمت در مقطعی از زمان، محل مناقشه بازیگران و زنجیره تامین تولید دارو به ویژه تامین کنندگان ماده موثره بود، از این رو تغییر مدیر وقت توانست اندکی از مشکلات مذکور

اما در کمتر از یک روز حکم تودیع و معارفه مدیریتی پخش هجرت به روال خود بازگشت. اتفاقی که به دنبال آن به نظر می رسد به مذاق برخی خوش نیامده و افراد با نفوذی مانع از این تغییر شده اند را برطرف کند.

بنابراین نخست انتقال و سپس تداوم این تفکر در یک شرکت نه تنها کمکی به رشد وضعیت فعلی تیپیکو نمی کند، بلکه در آینده می تواند این بخش را به عنوان حیاط خلوت افراد با نفوذی حتی در راس قانونگذاری قرار دهد./بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا