غذا و دارو

حمیدرضا جمشیدی از ریاست هیات مدیره گروه دارویی برکت استعفا کرد

سالم‌خبر: حمیدرضا جمشیدی، رئیس هیات مدیره شرکت گروه دارویی برکت با انتشار متنی از سمت خود استعفا داد.

سالم نیوز

در متن استعفانامه جمشیدی آمده است: 

باسمه تعالی
برادران و خواهران خانواده بزرگ گروه دارويی بركت

همت یاران همراه، تلاش جهادگونه، خودباوری، حرکت عالمانه و توکل الهی در شرایط سخت تحریم، ساختاری ارزشمند را در نظام سلامت کشور و‌ منطقه به نام گروه دارویی برکت ایجاد کرد که پناه بیماران به ویژه در دوران سخت کرونا بود و اوج این تلاش‌ها، تولید واکسن کرونا با فناوری بومی و با

حمیدرضا جمشیدی، رئیس هیات مدیره شرکت گروه دارویی برکت با انتشار متنی از سمت خود استعفا کرد همت دانشمندان این کشور بود.

عزمی سترگ می‌طلبید و باوری عمیق و تلاشی جهادگونه تا نشان دهیم که ما می‌توانیم. در این فرایند افتخارآفرین و حماسه علمی، شجاعت، خطرپذیری و حمايت‌های لحظه‌ای شخص جناب دکتر محمد مخبر، مسوولان ستاد و مدیران و کارشناسان و کارگران گمنام، دانشمندان جوان و باورمند و بی‌ادعای دارویی برکت گره‌گشا بود.

اکنون که از خدمت شما عزیران مرخص می‌شوم لازم می‌دانم از اعتماد مسوولان ستاد، گروه دارویی برکت، بنیاد برکت، دانش‌بنیان برکت و بیمارستان برکت در طول سال‌های

وی در استعفانامه خود آورده است: با آرزوی موفقیت برای برادرانم جناب آقای مهندس فتاح و جناب آقای دکتر عسکری اعلام می‌نمایم که از هرگونه کمک کارشناسی، مشاوره‌ای و پیگیری برای پیشرفت گروه دارویی برکت دریغ نخواهم ورزید و یقین دارم که صحنه خدمت پیوسته پا برجاست گذشته که به بنده اعتماد کردند و افتخار همکاریشان را داشتم، صمیمانه قدردانی کنم.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای برادرانم جناب آقای مهندس فتاح و جناب آقای دکتر عسکری اعلام می‌نمایم که از هرگونه کمک کارشناسی، مشاوره‌ای و پیگیری برای پیشرفت گروه دارویی برکت دریغ نخواهم ورزید و یقین دارم که صحنه خدمت پیوسته پا برجاست.

اگر قصوری در انجام وظایف داشته‌ام از پیشگاه خداوند و همکاران عزیزم عذرخواهی می‌کنم و  امیدوارم حضرت حق آنها را کریمانه بر من ببخشاید.

دكتر حميدرضا جمشيدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا