غذا و دارو

تقاضای ۸۵ هزار میلیارد تومان بودجه متمم برای سال جاری داریم

سالم‌خبر: رئیس سازمان غذا و دارو،گفت: شرایط بازار دارو و تجهیزات پزشکی کشور، پایدار است و اگر از جهت تأمین ارز و نقدینگی، دچار مشکل خاصی نشویم؛ می‌توانیم با همین شرایط تا پایان سال پیش برویم.

سالم نیوز

سیدحیدر شرایط بازار دارو و تجهیزات پزشکی کشور، پایدار است و اگر از جهت تأمین ارز و نقدینگی، دچار مشکل خاصی نشویم؛ می‌توانیم با همین شرایط تا پایان سال پیش برویم محمدی از درخواست بودجه متمم برای دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد و افزود: درخواست ما تا ۸۵ هزار میلیارد تومان برای سال جاری است.

محمدی با عنوان این مطلب که کمبود بودجه را باید از طریق سازمان برنامه و

کمبود بودجه را باید از طریق سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی دنبال کنیم بودجه و بانک مرکزی دنبال کنیم، گفت: آن بخش که مربوط به سازمان‌های بیمه‌گر است که باید خود سازمان برنامه و بودجه تأمین کند، اما آن قسمت که مربوط به بانک مرکزی است، باید با رایزنی حل شود.

رئیس

آن بخش که مربوط به سازمان‌های بیمه‌گر است که باید خود سازمان برنامه و بودجه تأمین کند، اما آن قسمت که مربوط به بانک مرکزی است، باید با رایزنی حل شود سازمان غذا و دارو در خصوص بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ نیز افزود: پیشنهاد ما ۱۸۰ هزار میلیارد تومان برای دارو، تجهیزات و شیرخشک است که باید مجلس شورای اسلامی بررسی کند./مهر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا