غذا و دارو

برای نخستین بار، قرائت گزارش و اعلام دستگاه‌های مقصر در کمبود دارویی کشور در مجلس!

سالم‌خبر: سخنگوی کمیسیون بهداشت گفت: بر اساس دستور رئیس مجلس گزارشی از میزان قصور دستگاه‌ها در حوزه کمبود دارو تهیه و در نشست سه‌شنبه صحن علنی قرائت می‌شود.

سالم نیوز

سالم‌خبر: سخنگوی کمیسیون بهداشت گفت: بر اساس دستور رئیس مجلس گزارشی از میزان قصور دستگاه‌ها در حوزه کمبود دارو تهیه و در نشست سه‌شنبه صحن علنی قرائت می‌شود.

سلمان اسحاقی با یادآوری قرائت سه گزارش در مورد مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در قالب

بر اساس دستور رئیس مجلس گزارشی از میزان قصور دستگاه‌ها در حوزه کمبود دارو تهیه و در نشست سه‌شنبه صحن علنی قرائت می‌شود ماده ۱۰۷ آیین نامه داخلی در صحن علنی مجلس گفت: در همین راستا دکتر قالیباف رئیس مجلس تاکید داشت که هر چه سریع‌تر گزارش چهارم تدوین و در آن میزان قصور دستگاه‌ها مشخص و در صحن علنی قرائت شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که میزان قصور دستگاه‌ها درباره مشکلات

برای نخستین بار است که میزان قصور دستگاه‌ها درباره مشکلات حوزه دارویی به صورت شفاف مشخص می‌شود حوزه دارویی به صورت شفاف مشخص می‌شود، افزود: در نشست امروز کمیسیون، ارزیابی اثرگذاری سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات عملیاتی دستگاه‌های مسئول برای ساماندهی مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در کشور با حضور وزیر بهداشت بررسی و در همین راستا گزارش چهارم این گزارش در نشست سه‌شنبه هفته جاری صحن علنی قرائت می‌شود تا بر این اساس مردم در جریان اسامی دستگاه‌های قصورکننده در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی قرار گیرند بر اساس ماده ۱۰۷ آیین نامه داخلی تدوین می‌شود.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس ادامه داد: این گزارش در نشست سه‌شنبه هفته جاری صحن علنی قرائت می‌شود تا بر این اساس مردم در جریان اسامی دستگاه‌های قصورکننده در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی قرار گیرند./خانه ملت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا