غذا و دارو

با اطلاعات بیماری و درمان مردم شوخی نکنید از افتضاح هک شدن اطلاعات مردم عبرت بگیرید

سالم‌خبر: رییس انجمن داروسازان ایران، گفت: افتضاحِ هک شدن اطلاعات مردم و کاربران اسنپ فود به سادگی نشان داد که وجود و ذخیره اطلاعات مردم در بستر پلت‌فرم ها چه بی احتیاطی بزرگی است.

سالم نیوز

سالم‌خبر: رییس انجمن داروسازان ایران، گفت: افتضاحِ هک شدن اطلاعات مردم و کاربران اسنپ فود به سادگی نشان داد که وجود و ذخیره اطلاعات افتضاحِ هک شدن اطلاعات مردم و کاربران اسنپ فود به سادگی نشان داد که وجود و ذخیره اطلاعات مردم در بستر پلت‌فرم ها چه بی احتیاطی بزرگی است مردم در بستر پلت‌فرم ها چه بی احتیاطی بزرگی است.

شهرام کلانتری همچنین افزود: حالا فرض کنید که اطلاعات بیماری و درمان مردم عزیز

حالا فرض کنید که اطلاعات بیماری و درمان مردم عزیز در اختیار این پلتفرمها بود و هک شده بود و الان خرید و فروش می شد در اختیار این پلتفرمها بود و هک شده بود و الان خرید و فروش می شد!!!!

وی گفت: طرفداران توزیع اینترنتی دارو از طریق پلتفرم‌های

طرفداران توزیع اینترنتی دارو از طریق پلتفرم‌های خصوصی، لطفا عبرت بگیرند و بر این موضوع که ضد امنیت ملی است اصرار و پافشاری نکنند‌ خصوصی، لطفا عبرت بگیرند و بر این موضوع که ضد امنیت ملی است اصرار و پافشاری نکنند‌.

کلانتری تصریح کرد: با اطلاعات بیماری و درمان

با اطلاعات بیماری و درمان مردم شوخی نکنید. این مسائل قابل مقایسه با اطلاعات لو رفته در اسنپ فود نیست و جزء حقوق خصوصی و محرمانه افراد است مردم شوخی نکنید. این مسائل قابل مقایسه با اطلاعات لو رفته در اسنپ فود نیست و جزء حقوق خصوصی و محرمانه افراد است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا