غذا و دارو

بالاخره، سازمان غذا و دارو بیمه دی را خلع ید کرده است یا خیر؟

سالم‌خبر: رییس سازمان غذا و دارو اگرچه چندی پیش با عدم تجدید تمدید مجوز طرح دارورسانی توسط بیمه دی هرگونه فعالیت و ارائه خدمات دارورسانی درب منزل این بیمه را سلب کرد و به درخواست آن برای تمدید مخالفت کرد اما مدیر شرکت بیمه دی در استان البرز با برگزاری یک نشست خبری با اصحاب رسانه، بر فعالیت و خدمات‌دهی خود به جانبازان به ویژه از نوع 70 درصد تاکید کرد و اعلام کرد: طی سه ماه اخیر اپلیکیشن ویژه برای ویزیت و ارائه دارو به جانبازان تحت عنوان «دورا پزشک و دارو رسان» راه‌اندازی شده است.

سالم نیوز

محمدکاظم کرمی اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت بیمه دی بر اساس شفاف سازی عملکرد، دستور داریم در هر فصل ارتباط با رسانه ها برقرار شود و این اصل در مورد شرکت‌های بیمه موضوع نادری است چراکه می‌پذیرد تمام ۴٩ شعبه سراسر کشور ملزم به اطلاع رسانی خود باشد.

وی در ارتباط با عملکرد بیمه دی به توانگری مالی اشاره کرد و گفت: این مهمترین شاخصه است که در لحظه توان پرداخت مالی داشته  باشد و بیمه دی در سال جاری به توانگری بالاتر از ١٢٩ درصد دست پیدا کرد که در لحظه آمادگی پرداخت تعهدات خود را دارد.

کرمی افزود:

سالم‌خبر: رییس سازمان غذا و دارو اگرچه چندی پیش با عدم تجدید تمدید مجوز طرح دارورسانی توسط بیمه دی هرگونه فعالیت و ارائه خدمات دارورسانی درب منزل این بیمه را سلب کرد و به درخواست آن برای تمدید مخالفت کرد اما مدیر شرکت بیمه دی در استان البرز با برگزاری یک نشست خبری با اصحاب رسانه، بر فعالیت و خدمات‌دهی خود به جانبازان به ویژه از نوع 70 درصد تاکید کرد و اعلام کرد: طی سه ماه اخیر اپلیکیشن ویژه برای ویزیت و ارائه دارو به جانبازان تحت عنوان «دورا پزشک و دارو رسان» راه‌اندازی شده است بیمه دی در سال جاری ١۶٠هزار میلیارد ریال فروش داشته است. یکهزار میلیارد خسارت پرداخت شده و نسبت خسارت بیمه دی که ۵١درصد بوده به میانگین ۵٣درصدی کشور، حدود ٢درصد برآورد شده که امتیاز مناسبتری خواهد بود.
این مدیر البرزی تصریح کرد: سود بیمه در ٩ ماهه گذشته نسبت به سال قبل ١۵١درصد افزایش داشته است.

کرمی به درمان پذیری بیمه دی به واسطه خدمات به ایثارگران، گفت: به تجربه ای رسیدیم که هزینه های ادارای و عملیاتی کاهش پیدا کرد و به شکل ویژه به درمان پرداخته ایم.

مدیریت شرکت بیمه دی در استان البرز تصریح کرد: در تمام ادارات میز جمع آوری  اسناد جانبازان راه اندازی شده است و به علاوه در البرز دفاتر پیشخوان نیز در این ارتباط ایجاد شده است. 

وی با عنوان اینکه شرکت بیمه دی به شرکت درمانگر شناخته شده، گفت: در سال گذشته خدمت رسانی در این حوزه، بهبود کیفیت و کمیتی خوبی داشت. پرداخت هزینه مستقیم ایثارگران و کل بیمه شدگان کاملا به روز شد.

کرمی با اشاره به خدمات ویژه بیمه دی به جانبازان ٧٠درصد تاکید کرد: طی سه ماه اخیر اپلیکیشن ویژه برای ویزیت و ارائه دارو به جانبازان تحت عنوان «دورا پزشک و دارو

در تمام ادارات میز جمع آوری  اسناد جانبازان راه اندازی شده است و به علاوه در البرز دفاتر پیشخوان نیز در این ارتباط ایجاد شده است رسان» راه‌اندازی شده است. همچنین بازدید بدنه و صدور بیمه، پیگیری اسناد درمانی در این اپلیکیشن به صورت آنلاین انجام می‌شود که در فاز نخست برای جانبازان ٧٠درصد ایجاد شده است. پزشکان و داروخانه‌های تحت قرارداد با بیمه دی نیز از این امکان آنلاین برخوردار هستند.

کرمی گفت: روزهای چهارشنبه مدیرعامل و مدیریت های استان باید پاسخگوی مراجعه کنندگان باشند.

وی در ارتباط با خدمات بیمه دی در استان البرز گفت: در سال جاری بیش از ٢٢هزار بیمه نامه صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١۴درصد افزایش تعداد بیمه شده محقق شد. حق بیمه تولیدی ١١ ماهه گذشته بجز قراردادهای بنیاد شهید ١۴١میلیارد تومان حق بیمه دریافت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١٣٧درصد رشد داشت.
مدیریت شرکت بیمه دی در استان البرز با عنوان اینکه ١١هزار مرکز درمانی در سراسر کشور، طرف قرار داد بیمه دی هستند، گفت: در استان البرز ٢۴۶ مرکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه دی در استان البرز هستند. در این راستا تعداد کل بیمه شدگان استان البرز در پوشش درمانی ۶٠هزار بیمه شده است که این تعداد جدا از ایثارگران استان البرز بحساب می‌آید.
این

در سال گذشته خدمت رسانی در این حوزه، بهبود کیفیت و کمیتی خوبی داشت. پرداخت هزینه مستقیم ایثارگران و کل بیمه شدگان کاملا به روز شد مدیر البرزی گفت: تعداد بیمه شدگان ایثارگر بر اساس آمار رسمی البرز بالغ بر ٣٢هزار نفر است. همچنین حدود ٧٠هزار نفر از خدمات میهمان از سایر استانها در البرز خدمات‌رسانی می‌شوند.

وی گفت: تعداد ۴۵ نماینده و ١۶ کارگذار در البرز مشغول فعالیت هستند. بیمه گذاران حقوقی شامل دانشگاه علوم پزشکی، گروه صنعتی زر، دانشگاه خوارزمی، سازمان نظام پرستاری استان البرز، بانک صنعت معدن تجارت، فروشگاه زنجیره‌ای امیران و چندین شرکت صنعتی_تولیدی جزو بیمه گذاران عمده حقوقی بیمه دی هستند. البته بنگاه‌های کوچک بسیاری نیز وجود دارند که از خدمات بیمه دی استفاده می‌کنند.

مدیریت شرکت بیمه دی در استان البرز با اشاره به اینکه ١٣٧درصد نسبت به سال گذشته افزایش فروش بیمه دی در البرز رقم خورده است، گفت: در سال جاری ۶۶ هزار نفر به مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه دی در البرز مراجعه کردند که حدود ۴٠٣هزار بار مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند. جمع خسارت پرداختی بابت این خدمات، حدود ۶٣٠ هزار میلیارد تومان است. این میزان خسارت ١٧ درصد نسبت به مدت مشابه گذشته، رشد کرده است./ایلنا
 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا