غذا و دارو

اکثر بانک‌های خارجی با شرکت‌های دارویی کار نمی‌کنند

سالم‌خبر: رئیس اتاق ایران و سوئیس، گفت: هرکسی گفته و مدعی‌شده که دارو تحریم نیست، دروغ گفته‌است، شرکت‌های اروپایی هیچ‌وقت راه‌حل نقل و انتقال دارو را به‌طور واضح بازنکردند و هرچند همواره می‌گفتند که دارو تحریم نیست اما عملا دارو را تحریم کرده‌بودند.

سالم نیوز

سالم‌خبر: رئیس اتاق ایران و سوئیس، گفت: هرکس مدعی‌شده که دارو تحریم نیست، دروغ گفته‌است، شرکت‌های اروپایی هیچ‌وقت راه‌حل نقل و انتقال دارو را به‌طور واضح بازنکردند و هرچند همواره می‌گفتند که دارو تحریم نیست اما عملا دارو را تحریم کرده‌بودند.

شریف نظام‌مافی درباره کمک‌های ژنو به ایران برای تامین و صادرات دارو در شرایط تحریمی گفت: تحریم دارو

هرکس مدعی‌شده که دارو تحریم نیست، دروغ گفته‌است، شرکت‌های اروپایی هیچ‌وقت راه‌حل نقل و انتقال دارو را به‌طور واضح بازنکردند و هرچند همواره می‌گفتند که دارو تحریم نیست اما عملا دارو را تحریم کرده‌بودند جنایت علیه بشریت بوده و یکی از مواردی است که این موضوع باید در مجامع جهانی و بین‌المللی رسیدگی و بررسی شود که چه کسانی در خارج از ایران باعث شدند دارو به کودکان سرطانی در ایران نرسد و چه کسانی باعث شدند شرکت‌های دارویی نتوانند دارو را به‌دست بیماران در ایران به‌ویژه بیماران سرطانی برسانند.

او با بیان اینکه تحریم دارو از جنایت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی

اکثر بانک‌های خارجی حاضر نیستند با شرکت‌های دارویی کار کنند و این اقدام عملا تحریم‌کردن دارو است است که در تاریخ نوشته و ماندگار خواهد شد، گفت: هرکسی که گفته و مدعی شده که دارو تحریم نیست، دروغ گفته است؛ چراکه اکثر بانک‌های خارجی حاضر نیستند با شرکت‌های دارویی کار کنند و این اقدام عملا تحریم‌کردن دارو است.

رئیس اتاق ایران ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و سوئیس ادامه داد: شرکت‌های اروپایی هیچ‌وقت راه‌حل نقل و انتقال دارو را به‌طور واضح باز

تنها شرکت‌های اروپایی هستند که در این مدت تحریم توانستند در ایران برای تامین دارو اقدامی انجام دهند و دو شرکت بزرگ دارویی سوئیس توانستند با سختی بسیار کماکان کار کنند و فعال باشند نکردند و هرچند همواره می‌گفتند که دارو تحریم نیست اما عملا دارو را تحریم کرده بودند.

نظام‌مافی تاکید کرد: شرکت‌های دارویی سوئیسی در ایران فعال هستند و تنها شرکت‌های اروپایی هستند که در این مدت تحریم توانستند در ایران برای تامین دارو اقدامی انجام دهند و دو شرکت بزرگ دارویی سوئیس توانستند با سختی بسیار کماکان کار کنند و فعال باشند./ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا