غذا و دارو

انسولین نسل جدید برای اولین بار در ایران تولید و وارد بازار خواهد شد

سالم‌خبر: مدیرعامل شرکت نوونوردیسک پارس، گفت: به زودی یک انسولین نسل جدید برای اولین‌بار در ایران، تولید و عرضه خواهد شد.

سالم نیوز

سالم‌خبر: مدیرعامل شرکت نوونوردیسک پارس، گفت: به زودی یک انسولین نسل جدید برای اولین‌بار در ایران، تولید و عرضه خواهد شد.

آکین آکسکیلی، درباره حضور در هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته در مصلی تهران، گفت: این نمایشگاه مهم‌ترین رویداد دارویی در ایران است و از این جهت برای ما حائز اهمیت است.

وی با قدردانی از سندیکای صاحبان صنایع

به زودی یک انسولین نسل جدید برای اولین‌بار در ایران، تولید و عرضه خواهد شد داروهای انسانی ایران به عنوان برگزار کننده این رویداد، افزود: این نمایشگاه فرصت خوبی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و ابتکارات است و نیز موقعیت خوبی است که ایران به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری معرفی شود. ما امسال نیز مانند تمامی دوره‌های قبلی در نمایشگاه شرکت کرده‌ایم.

وی از نوونوردیسک به عنوان یک شرکت بیمار محور به دلیل روند رو به رشد بیماری‌های غیرواگیر از

از سال ۲۰۲۰ تولید و عرضه قلم انسولین را در استان البرز آغاز کردیم و در حال حاضر سه قلم انسولین مدرن تولید می‌کنیم جمله دیابت در ایران نام برد و افزود: با توجه به شرایط خاص ایران، بحث تولید داخل برای تأمین پایدار داروهای دیابت بسیار اهمیت دارد. وقتی تولید انسولین در داخل کشور اتفاق می‌افتد، دسترسی بیمار به دارو مطمئن‌تر خواهد بود. وجود نیروی کار متخصص و زیرساخت‌های مناسب، همچنین موقعیت ایران از نظر ژئوپولتیکی از دیگر دلایل حضور در ایران بود.

وی با اعلام اینکه از

با توجه به شرایط خاص ایران، بحث تولید داخل برای تأمین پایدار داروهای دیابت بسیار اهمیت دارد. وقتی تولید انسولین در داخل کشور اتفاق می‌افتد، دسترسی بیمار به دارو مطمئن‌تر خواهد بود سال ۲۰۲۰ تولید و عرضه قلم انسولین را در استان البرز آغاز کردیم و در حال حاضر سه قلم انسولین مدرن تولید می‌کنیم، گفت: به زودی نیز یک انسولین نسل جدید برای اولین‌بار در ایران، تولید و عرضه خواهد شد.

به گفته آکسکیلی، این شرکت از سال ۲۰۰۵ با ۱۲۷ میلیون یورو سرمایه‌گذاری، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار خارجی در حوزه دارو در کشور به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا