غذا و دارو

آرش لطفی به عنوان سرپرست شرکت داروسازی ابوریحان منصوب شد

سالم‌خبر: پس از استعفای زهرا قلن‌پور از مدیر عاملی شرکت داروسازی ابوریحان، با حکم عقیل آرین نژاد مدیرعامل تیپیکو، آرش لطفی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شرکت داروسازی ابوریحان منصوب و معرفی شد.

سالم نیوز

سالم‌خبر: پس از استعفای زهرا قلن‌پور از مدیر عاملی شرکت داروسازی ابوریحان، با حکم عقیل آرین نژاد مدیرعامل تیپیکو، آرش لطفی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شرکت داروسازی ابوریحان منصوب و معرفی شد.

به گزارش سالم‌خبر از روابط عمومی تیپیکو، صبح سه شنبه سوم بهمن ماه 1402، مراسم تکریم زهرا قلن‌بر و معرفی لطفی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شرکت داروسازی ابوریحان در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در این جلسه

پس از استعفای زهرا قلن‌پور از مدیر عاملی شرکت داروسازی ابوریحان، با حکم عقیل آرین نژاد مدیرعامل تیپیکو، آرش لطفی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شرکت داروسازی ابوریحان منصوب و معرفی شد که با حضور عقیل آرین نژاد مدیرعامل و تعدای از معاونان تیپیکو و داروسازی ابوریحان برگزار شد، با تقدیر از  زهرا قلن بر، آرش لطفی به عنوان سرپرست مدیرعاملی ابوریحان معرفی شد.

عقیل آرین نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در این جلسه، با تقدیر و تشکر از زهرا قلن‌بر در مدت حضور او درسمت مدیرعاملی شرکت داروسازی ابوریحان، گفت: پس از استعفای خانم دکتر قلن‌بر، از آقای دکتر لطفی تقاضا کردیم تا هدایت

در جلسه تکریم و معارفه امروز که با حضور عقیل آرین نژاد مدیرعامل و تعدای از معاونان تیپیکو و داروسازی ابوریحان برگزار شد، آرین نژاد ، گفت: پس از استعفای خانم دکتر قلن‌بر، از آقای دکتر لطفی تقاضا کردیم تا هدایت این مجموعه را در دست بگیرند که برای ایشان هم آرزوی موفقیت در آغاز کار در مجموعه ابوریحان دارم این مجموعه را در دست بگیرند که برای ایشان هم آرزوی موفقیت در آغاز کار در مجموعه ابوریحان دارم.

زهرا قلن‌بر نیز در این جلسه گفت: در مدت حضورم در داروسازی ابوریحان تمام توانم را برای ارتقا و سرافرازی این شرکت گذاشتم و با کمک تمامی همکارانم در این شرکت، مسیر رو به رشدی را آغاز و طی کردیم.

آرش لطفی سرپرست جدید مدیرعاملی شرکت ابوریحان نیز گفت: از حسن نظر و اعتماد دکتر آرین نژاد مدیرعامل تیپیکو نیز تشکر دارم و

آرش لطفی دارای مدرک دکترای حرفه ای کسب و کار است و سابقه مدیرعاملی، مدیر کارخانه، مدیر ارشد عملیات و پروژه ها، مدیر برنامه ریزی و انبارها و سرممیز استانداردهای مدیریتی در چندین شرکت دارویی را دارد امیدوارم با کمک همکارانم در تیپیکو و شرکت ابوریحان، کارها را به بهترین نحو ممکن به پیش ببریم.

در پایان این مراسم با تقدیراز قلن‌بر، حکم انتصاب لطفی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شرکت ابوریحان تقدیم وی شد.

آرش لطفی دارای مدرک دکترای حرفه ای کسب و کار است و سابقه مدیرعاملی، مدیر کارخانه، مدیر ارشد عملیات و پروژه ها، مدیر برنامه ریزی و انبارها و سرممیز استانداردهای مدیریتی در چندین شرکت دارویی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا