بیماری و درمان

فشار خون بالا

سلامت نیوز

چرا فشار خون بالا قاتل خاموش است؟

افرادی که مبتلا به فشار خون بالای اولیه هستند، ممکن است تا سال‌ها هیچ علامتی بروز ندهند و از بیماری خود اطلاعی نداشته باشند و زمانی متوجه بیماری خود شوند که دچار عوارض بیماری و علائم ناشی از آن مانند تاری و اختلال دید، درد قفسه سینه، تنگی نفس به هنگام فعالیت، سر درد و … شوند. 

فشار خون یکی از بیماری‌های شایع در بین افراد است که به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود؛ البته در اکثر اوقات، علت ایجاد آن به بیماری‌های کلیوی برمی‌گردد. این بیماری می‌تواند عوارض جدی و خطرناکی به همراه داشته باشد و برای کنترل آن، حتما باید از یک پزشک متخصص کمک بگیرید. ما در این مطلب، تصمیم داریم یکی از بهترین متخصصین این حوزه یعنی دکتر محمد تقی نجفی را به شما معرفی کرده و درمورد خدمات کلینیک ایشان با شما صحبت کنیم؛ پس اگر به دنبال بهترین متخصص در این حوزه می‌گردید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بیوگرافی دکتر محمد تقی نجفی

دکتر نجفی یکی از بزرگ‌ترین متخصصین کشور در حوزه بیماری‌های کلیوی و فشار خون است که به دلیل تجربه و سابقه طولانی در تشخیص و درمان این بیماری‌ها، توانسته در لیست بهترین پزشکان فوق تخصص کشور قرار بگیرد. ایشان حدود 20 سال است که در این زمینه فعالیت دارند و تاکنون توانسته جان بیماران زیادی را در سراسر کشور نجات دهند. جالب است بدانید تاکنون بیشتر از 30 هزار بیمار توسط این پزشک بهبود پیدا کرده‌اند و همین موضوع باعث شده امید در دل بیماران دیگر جوانه بزند. ازجمله مهم‌ترین دستاوردهای این پزشک حاذق، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ 25 مقاله علمی در نشریات خارجی

  • تالیف چندین کتاب تخصصی در حوزه فشار خون و بیماری‌های کلیوی

  • برگزاری سمینارهای آموزشی متعدد

دکتر نجفی همچنین، در حوزه تشخیص و درمان دیابت هم فعالیت دارد و شما می‌توانید برای تشخیص، کنترل یا درمان بیماری‌های خود از ایشان کمک بخواهید. برای این منظور می‌توانید به کلینیک این پزشک در تهران مراجعه کنید که در بخش بعدی، خدمات آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی کلینیک سین و خدمات آن

کلینیک فشار خون سین، به‌عنوان اولین کلینیک خصوصی کاردیورنال متابولیک در کشور شناخته می‌شود. دکتر نجفی و سایر متخصصین این کلینیک، چندین برنامه شخصی‌سازی‌شده طراحی کرده‌اند تا از این طریق بتوانند بیماران مبتلا به سندرم متابولیک را درمان کنند. سندرم متابولیک، وضعیتی است که فرد بیمار مجموعه‌ای از مشکلات مثل دیابت ، افزایش فشار خون، افزایش کلسترول و افزایش تری‌گلیسرید را تجربه می‌کند؛ درنتیجه، فرد در معرض خطر جدی برای ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی یا کلیوی قرار می‌گیرد.

خوشبختانه در کلینیک سین، متخصصین حاذق و باتجربه‌ای در حوزه‌های مختلف وجود دارند و با همکاری همدیگر می‌توانند وضعیت بیماران این‌چنینی را کنترل کنند. اعضای تیم این مجموعه پزشکی شامل چندین متخصص فشار خون، کلیه، تغذیه، مغز و اعصاب، غدد و قلب و عروق است. به‌این‌ترتیب، تشخیص و درمان مشکلات بیماران به‌سرعت انجام می‌شود.

تجهیزات مورداستفاده در کلینیک

در این مرکز پزشکی خصوصی، از تجهیزات و دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای استفاده شده‌است و به همین دلیل، کنترل سلامت بیماران با دقت بالایی انجام می‌شود. برخی از تجهیزات مورداستفاده، شامل موارد زیر هستند:

  • دستگاه اسیلومتری ABI

  • دستگاه اسیلومتری AFib برای اندازه‌گیری و کنترل فشار خون و ریتم قلبی

  • دستگاه نوار قلب

  • دستگاه هولتر مانیتورینگ قلب

  • دستگاه بیوامپدانس

  • دستگاه اکوکاردیوگرافی

  • دستگاه پالس ویو آنالیز (PWA)

تمام پرسنل این کلینیک، به‌خوبی نحوه کار با این تجهیزات را آموزش دیده‌اند تا نتایج حاصل از کنترل وضعیت بیمار با استفاده از این دستگاه‌ها قابل‌اطمینان باشد.

خدمات ارائه‌شده

در این مرکز تخصصی می‌توانید انتظار بهره‌مندی از خدمات زیر را داشته باشید:

  • در وهله اول، فشار خون بیماران کنترل شده و مراجعین به‌صورت مرتب چکاپ می‌شوند تا در صورت وجود عوامل خطر، به‌سرعت بتوان آن‌ها را شناسایی کرد.

  • متخصصین و مشاورین تغذیه، توصیه‌های مفیدی درخصوص رژیم غذایی و اصلاح سبک زندگی به بیماران و همراهان آن‌ها ارائه می‌دهند.

  • خدمات مدیریت دارو برای اطمینان از مصرف درست داروها توسط بیمار ارائه می‌شود.

  • پزشکان متخصص و فوق تخصص، با بررسی سبک زندگی افراد و پرسیدن سوالات مختلف از آن‌ها، علت بروز مشکلاتشان را پیدا کرده و منشا بیماری را تشخیص می‌دهند.

  • جمعی از متخصصین با کمک هم، یک برنامه درمانی صحیح و موثر برای بیماران ارائه خواهند داد.

  • در این کلینیک، خدمات مراقبتی کامل و قابل‌توجهی به بیماران ارائه می‌شود تا در طول درمان، احساس بدی پیدا نکنند.

به‌این‌ترتیب، بیماران می‌توانند در یک محیط صمیمی و بدون استرس، تحت درمان قرار بگیرند و خیلی زود سلامت خود را به‌دست آورند.

چرا دکتر نجفی را برای درمان فشار خون انتخاب کنیم؟

ممکن است این سوال در ذهنتان ایجاد شود که از میان این‌همه پزشک متخصص، چرا باید به دکتر نجفی اعتماد کنیم و مراجعه به ایشان، چه مزیت‌ها و برتری‌هایی نسبت‌به دیگر پزشکان این حوزه دارد؟ دلایل زیر، به‌خوبی شما را به پاسخ این سوال می‌رسانند:

  • برخورداری از تخصص و تجربه بالا: دکتر نجفی سال‌های طولانی است که در زمینه بیماری‌های مرتبط با فشار خون و بیماری‌های کلیوی فعالیت دارد و توانسته تجربه زیادی به دست آورد.

  • مسئولیت‌پذیری: در کنار تخصص و تجربه، مسئولیت‌پذیری دربرابر بیمار هم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پزشک خوب است که به‌روشنی می‌توان این ویژگی را در دکتر نجفی مشاهده کرد. برای اطمینان از این موضوع، کافی است از مراجعین قبلی ایشان سوال بپرسید.

  • استفاده از جدیدترین روش‌های درمانی: این دکتر فوق تخصص، همواره سعی داشته دانش خود را به‌روز نگه دارد و از روش‌های درمانی نوینی برای درمان بیماران خود استفاده می‌کند.

فقط کافی است به تخصص و تبحر ایشان اعتماد کرده و از توانمندی‌های وی بهره‌مند شوید.

فشار خون بالا

درمان و کنترل فشار خون در کلینیک سین

در این مطلب، سعی کردیم شما را با یکی از بهترین پزشکان فوق تخصص در حوزه بیماری‌های کلیوی و فشار خون، یعنی دکتر محمد تقی نجفی آشنا کنیم. دکتر نجفی و جمعی دیگر از متخصصین خوب کشور، یک کلینیک خصوصی به نام سین تاسیس کرده‌اند تا نور امیدی برای بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی، قلبی ـ عروقی، دیابت و… باشد.

شما عزیزان هم می‌توانید با دریافت نوبت در این کلینیک، بیماری خود را به‌موقع تشخیص داده و برای کنترل و درمان آن اقدام کنید. در این کلینیک، بهترین خدمات به شما ارائه می‌شود و وضعیتتان به‌صورت مرتب آنالیز خواهد شد تا زمانی که به بهبودی کامل برسید. برای دریافت نوبت می‌توانید با شماره‌های 02126612230 و 02126612240 تماس بگیرید یا در شبکه اجتماعی اینستاگرام htnclinic ، واتس‌اپ، به شماره 09120890475 پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا