آرایشی و بهداشتی

برای مشاوره عمل بینی در تهران به چه کسی مراجعه کنیم؟

مجله سلامت

میخواهید عمل بینی باز یا بسته، گوشتی یا استخوانی، فانتزی یا طبیعی انجام دهید؟ یکی از اقدامات مهم قبل از عمل بینی، مشاوره با یک جراح بینی با تجربه میباشد. در جلسه مشاوره به سوالات شما درباره مراحل جراحی بینی، اقدامات قبل و بعد از عمل و انتظارات شما از رینوپلاستی صحبت میشود. اگر در تهران هستید، شاید پیدا کردن یک جراح بینی برای مشاوره قبل از عمل بینی کار دشواری باشد.در ادامه درمورد ویژگی های یک جلسه مشاوره عمل بینی در تهران صحبت کنیم و در انتها به معرفی ۵ تا از بهترین مشاوران عمل بینی در تهران میپردازیم. اگر به تازگی قصد دارید بینی خود را عمل کنید تا انتها با ما همراه باشید.

برای مشاوره عمل بینی در تهران به چه کسی مراجعه کنیم؟

قبل از معرفی بهترین مشاوران عمل بینی در تهران، باید ویژگی های یک مشاور عمل بینی را بدانیم.ویژگی های بهترین مشاور عمل بینی به شرح زیر می باشد:

داشتن دانش کافی

یکی از اصلی ترین و مهم ترین نکاتی که می بایست قبل از عمل بینی انجام دهید، بررسی رزومه پزشک مرتبط است. رزومه تا حد زیادی می تواند تجربیات دکتر را تشریح کند.

توجه به سلیقه مراجعه کننده

خیلی از پزشکان باتوجه به سلیقه خود، بینی مراجعه کنندگان را جراحی می کنند و این امر کاملا طبیعی است، چرا که ممکن است سلیقه شما عوارضی و یا خطراتی برای سلامتی به همراه داشته باشد. اما در بیشتر مواقع سلیقه فرد باید در اولویت قرار بگیرید و پزشک باید مطابق میل متقاضی عمل کند.

استفاده از تجهیزات بروز و بهداشتی

امروزه باتوجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، روز به روز ابزار عمل های جراحی پیشرفته تر شده و حتی ممکن است پروسه عمل بینی را هم آسان تر کند. بنابراین دکتری را انتخاب کنید که اطلاعات کافی از تجهیزات بروز را داشته و از آن ها نیز استفاده کند.

متعهد و دلسوز

درواقع بهترین جراح بینی فردی است که باتوجه به آنالیز شرایط جسمانی افراد ( که از روی مدارک پزشکی مشخص می شود) دلسوزانه دست به عمل جراحی زند.

تبحر کافی در برطرف کردن عیوب بینی

دقت داشته باشید که زمانی شما می توانید یک پزشک را به عنوان مشاور و جراح خود انتخاب کنید که صلاحیت برطرف کردن تمامی عیوب بینی را داشته باشد.اما پیشنهاد ما برای بهترین مشاور عمل بینی در تهران کیست؟

۵ تا از بهترین مشاوران عمل بینی در تهران

برای مشاوره عمل بینی در تهران به چه کسی مراجعه کنیم؟

۱-کلینیک زیبایی کارن

کلینیک زیبایی کارن، دارای بیش از ۱۵ سال سابقه جراحی های بینی در تهران میباشد. پزشک این مجموعه عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و آمریکا میباشد. تجهیزات کلینیک پیشرفته، بروز و بهداشتی هستند. در کارن کلینیک جلسه مشاوره عمل بینی به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری میباشد و رایگان است.آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، نرسیده به چهار راه کار و تجارت، ساختمان نور، پلاک۳۲ طبقه ۲ واحد ۵شماره تماس جهت مشاوره: ۰۹۰۱۵۴۰۴۴۷۷

۲-دکتر حسین نژاد

دکتر حسین‌نژاد متخصص گوش و حلق و بینی  با ۲۰ سال تجربه در انجام عمل‌های جراحی بینی در زمینه‌های زیبایی، جراحی مجدد بینی، انحرافات مادرزادی، صدمات، درمان سپتوم منحرف، درمان شاخک‌های بزرگ بینی و پولیپ یکی از متبحرترین پزشکان در این حیطه بوده و آماده ارائه با کیفیت‌ترین خدمات به مراجعه‌کنندگان است. شما میتوانید از مشاوره دکتر حسین نژاد استفاده کنیدآدرس: میدان ونک، خیابان صانعی(ضلع شمال شرقی)، پلاک ۳۱ (ساختمان مرجان)، طبقه ۲، واحد ۴شماره تماس جهت مشاوره: ۰۲۱۸۸۸۸۱۳۱۳

۳-دکتر ابراهیمی

دکتر امید ابراهیمی آگاه به اصول زیبایی شناسی است و با داشتن بیش از ۵۰۰۰ جراحی به عنوان یکی از حاذق‌ ترین جراحان طبیعی کار ایران شناخته شده هستند. برای مشاوره میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.آدرس: خیابان ولیعصر، پایین تر از میدان ونک، روبروی بیمارستان دی، خیابان دوم گاندی، پلاک ۸، واحد ۱شماره تماس جهت مشاوره: ۰۲۱۸۸۸۷۶۲۰۰

۴-دکتر مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند. ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند. میتوانید جهت مشاوره تماس بگیریدآدرس: میدان ونک، ضلع شمال شرقی، کوچه صانعی، پلاک ۴۲، واحد ۵شماره تماس جهت مشاوره: ۰۹۳۵۳۲۲۹۱۰۰

۵-دکتر بشارتی زاده

دکتر بشارتی زاده عضو انجمن جراحی پلاستیک صورت اروپا هستند ایشان در سال ۱۳۸۱ موفق به کسب رتبه سوم کشوری در آزمون بورد تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی شده و دانشنامه تخصصی خود را اخذ نمودند. مشاوره دکتر بشارتی زاده رایگان میباشد.آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، مجتمع تجاری پالادیومشماره تماس جهت مشاوره: ۰۲۱۲۲۰۲۰۹۳۷

پیشامدهای انتخاب مشاور نامناسب برای عمل بینی

هدفمان از گردآوری این مقاله، انتخاب بهترین دکتر و مشاوره عمل بینی بوده است. چنانچه به هیچ یک از موارد ذکر شده توجهی نداشته باشید و یا به دلایل کبود سرمایه، خود را به دست افراد نابلد بسپارید قطعا نتایج خوبی برایتان نخواهد داشت. از جمله حوادثی که ممکن است در این وضعیت برایتان پیش آید عبارتند از:

  • از بین رفتن تاثیر عمل جراحی بعد از چند ماه
  • به وجود آمدن مشکلات تنفسی
  • طول کشیدن دوره نقاهت
  • عدم رضایت کامل
  • وجود کبودی و ورم بیش از حد در ناحیه صورت

چه کسانی نباید عمل بینی انجام دهند؟

همانطور که گفتیم برای عمل بینی باید به متخصص مراجعه کنید اما افرادی که ذکر می کنیم بهتر است به سمت عمل بینی نروند و یا با احتیاط بیشتری انجام دهند.

  • نوجوانان زیر ۱۶ سال
  • افرادی که دارای بیماری خاص هستند
  • افراد چاق
  • ورزشکاران حرفه ای
  • افرادی که دخانیات استفاده می کنند

کاندیدهای مناسب عمل بینی

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اصلا چرا می خواهید بینیتان را عمل کنید؟خیلی از افراد تحت تاثیر مدلینگ ها و سلبریتی های جهان قرار می گیرند و تنها هدفشان از عمل بینی، خاص بودن است. لطفا اگر هدفتان غیر از این نیست، همین حالا بی خیال عمل شوید. متاسفانه خیلی از افراد تنها با همین هدف قربانی عمل های ناموفق شده اند.انتخاب دکتر خوب و کار بلد اولویت کارتان باشد. سعی کنید دکتری را انتخاب کنید که تمامی پروسه عمل و دوره نقاهت را برایتان شرح دهد. هرچقدر سنجیده تر عمل کنید، قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت. به طور کلی اگر با مشکلات زیر مواجه هستید و نمی توانید با آن کنار بیایید، بهترین راه عمل بینی است؛

  • قوز بزرگ بینی
  • نوک بینی بزرگ
  • وجود شیارهای بزرگ روی نوک بینی
  • بینی های خیلی کوچک یا بیش از اندازه بزرگ
  • مشکلات تنفسی
  • و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا