اخبار بازی

ریسمتر بازی Bloodborne زمانی در دست توسعه بوده است

دنیای بازی

اخیرا یکی از خبرنگاران معتبر و فعال در زمینه ویدیوگیم، ادعا کرده که ریمستر بازی Bloodborne، سال‌ها در دست توسعه بوده است. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

تاکنون طرفداران خواستار ریمستر شدن بسباری از بازی‌های فرست پارتی پلی‌استیشن شده‌اند، اما با این حال بازی Bloodborne بیشترین درخواست را داشته و از این نظر، در صدر جدول قرار گرفته است. این بازی RPG تحسین شده، مراحل توسعه خود را توسط شرکت FromSoftware طی کرده و در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شده بود. عملکرد این بازی به قدری خوب بوده که از زمان عرضه خود تاکنون، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ شناخته می‌شود. به همین دلیل، طرفداران زیادی در طول سال‌های اخیر خواستار ریمستر شدن این بازی پرطرفدار شده‌اند.

با وجود اینکه تاکنون شایعات و اخبار بسیاری مبنی بر ریمستر شدن بازی Bloodborne منتشر شده است، اما هیچ کدام از آن‌ها تحقق پیدا نکرده‌اند. با این حال اخیرا یکی منابع معتبر، ادعا کرده که ریمستر بازی Bloodborne، در بازه‌ای از زمان در دست ساخت قرار داشته است. این ادعا توسط عمران خان که از خبرنگاران نشریه ResetEra، مطرح شده است. البته عمران خان اضافه کرده که از آخرین باری که در مورد ریمستر این بازی اخباری به دست او رسیده، سال‌ها می‌گذرد. گذر زمان باعث ایجاد شک و تردید در مورد وضعیت کنونی این بازی می‌شود و حتی می‌تواند به معنی کنسل شدن این پروژه باشد. عمران خان اعلام کرد:

“ریمستر بازی Bloodborne در یک بازه زمانی برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در حال توسعه بود. [با این حال] در سالهای اخیر، دیگر چیزی [درباره آن] نشنیده‌ام تا از وضعیت بازی خبر دهد.”

اطلاعات فاش شده از شرکت Insomniac Games در پایان سال گذشته، نشان می‌دهد که بازی Bloodborne تا سال مالی ۲۰۲۰، نزدیک به ۷/۵ میلیون نسخه فروخته است. آمار فروش Bloodborne نشان می‌دهد که این بازی، یک از بازی‌های موفق سونی بوده است. این اطلاعات فاش همچنین نشان می‌دهند که تاکنون تصمیمات و درخواست‌های زیادی در رابطه با ریمستر شدن بازی‌های قدیمی‌تر سونی مانند Until Dawn و Uncharted: Drake’s Fortune وجود داشته‌اند.

نوامبر سال گذشته در گزارشاتی ادعا شده بود که احتمالا فیلم Bloodborne در دست ساخت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا