اخبار بازی

دنباله Lies of P با موتور آنریل ۵ ساخته می‌‎شود

دنیای بازی

بر اساس آگهی استخدام جدید استودیو Neowiz، به نظر می‌رسد آن‌ها به دنبال افرادی هستند که سابقه کاری با موتور آنریل ۵ را داشته باشند و به نظر می‌رسد این موتور، به عنوان موتور بازیسازی Lies of P 2 انتخاب شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

در میان بازی‌های متعدد و بعضا مشابه‌ای که در زیر ژانر سولز-بورن ساخته می‌شوند، گاهی عناوینی یافت می‌شوند که به لطف فضاسازی، جهان یا حتی داستان و گیم‌پلی، خود را از سایر بازی‌های این زیر ژانر متمایز می‌کنند و همین مسئله سبب می‌شود مورد توجه مخاطبان قرار گیرند.  بازی Lies of P جزو همین دسته است، این عنوان پیش از عرضه نیز به لطف نمایش‌های خیره کننده خود، منتظران زیادی پیدا کرد و طرفداران برای عرضه آن لحظه شماری می‌کردند . در واقع بازایابی سازندگان از یک سو و همچنین همکاری شرکت مایکروسافت با استودیو Neowiz برای تبلیغات بیشتر Lies of P از سوی دیگر موفقیت را به این عنوان هدیه کردند.

چندی پیش بود که سازندگان اعلام کردند مشغول ساخت یک بسته الحاقی داستانی برای بازی و همچنین دنباله آن شده‌اند. طبیعتا این دنباله فعلا در مراحل پیش تولید است و بعید به نظر می‌رسد در آینده نزدیک اخباری از آن منتشر شود. البته رسانه همیشه از روش‌های دیگر اطلاعاتی را بدست می‌آوردند. به عنوان مثال آگهی استخدام جدید استودیو Neowiz که مشخصا برای جذب نیرو در تیم سازنده نسخه دوم است. در این آگهی ذکر شده که افراد مورد نظر باید تجربه کار با موتور آنریل ۵ را داشته باشند. به نظر می‌رسد سازندگان قصد دارند موتور بازیسازی Lies of P 2 ره تغییر دهند.

استفاده از آنریل ۵ علاوه بر اینکه امکانات فنی بیشتری را در اختیار سازنده می‌گذارد ارتقا گرافیک فنی و بصری از جمله آن‌ها است، زمینه را برای نوآوری و استفاده از ایده‌های دیوانه‌وار را نیز فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا