اخبار بازی

دموی بازی Stellar Blade عملکرد فنی فوق‌العاده‌ای دارد

گیمفا

دموی بازی Stellar Blade سرانجام در دسترس قرار گرفت که وعدۀ عملکرد فنی فوق‌العاده و یک بازی ویدیویی بهینه را می‌دهد. می‌توانید انتظار رزولوشن ۴K و نرخ فریم ثابت و روان را داشته باشید.

بر اساس تحلیل فنی جدید دیجیتال فاندری (Digital Foundry)، دموی بازی Stellar Blade از حیث فنی کیفیت بسیار بالایی دارد و با وجود صحنه‌های پر زرق و برق، عملکرد فنی خوب خود را حفظ می‌کند. بررسی‌های فنی نشان می‌دهند که تنها نقاط ضعف خروجی بصری بازی، بهره‌گیری از تکنیک SSR برای بازتاب‌ها به جای ری تریسینگ و تکسچر کم‌کیفیت در پس‌زمینه‌ها است که گاهی اوقات رزولوشن پایینی دارند.

اما Stellar Blade در حالت‌های گرافیکی مختلف خود می‌درخشد. حالت پیش‌فرض «متعادل» (Blanced Mode) مودی است که دیجیتال فاندری به شما پیشنهاد می‌دهد، زیرا ۴K بازسازی شده و نرخ فریم ۶۰ را به عنوان هدف ارائه می‌دهد و گویا به این نرخ فریم دست می‌یابد. در برخی لحظات بازی تا گسترۀ ۵۰ فریم بر ثانیه افت می‌کند، اما صفحه‌ نمایش‌هایی که قابلیت VRR داشته باشند، این افت فریم را رفع خواهند کرد.

اگر خواهان نرخ فریم ۶۰ به صورت کاملاً ثابت هستید، حالت «عملکرد» (Performance Mode) برای شما در نظر گرفته شده است. در این حالت گرافیکی، رزولوشن روی ۱۴۴۰p تنظیم می‌شود، اما نرخ فریم دیگر افت نخواهد کرد. حالت «رزولوشن» (Resolution Mode) نیز نرخ فریم را روی ۳۰ تنظیم کرده و رزولوشن ۴K نیتیو را به ارمغان می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا