اخبار بازی

استریمر Tekken 8 با زدن یک دکمه رقبای خود را شکست می‌دهد

گیمفا

ادی گوردو (Eddy Gordo) در بین طرفداران Tekken همیشه بدنام بوده است. دفاع در برابر ضربات برق‌آسای او بسیار دشوار است اما در Tekken 8 اوضاع چند درجه بدتر شده.

استریمر توییچ، jimmashima، فقط با زدن یک دکمه‌ (دکمه ۳ در دسته آرکید) برای حمله، در حال آزمایش این موضوع بود که آیا گوردو واقعا به همان اندازه که همه می‌گویند بد طراحی شده است یا نه؟ در جواب باید گفت که با زدن همان یک دکمه توانست تمام حریفان خود را شکست دهد.

قابل درک است که اسپم کردن یک حمله‌ی تکراری، می‌تواند آزاردهنده باشد بنابراین برخی از حریفان در مواجه با او، با عصبانیت بازی را ترک کردند.

او چند روزی است که این کار را انجام می‌دهد و توانسته درصد برد خود را به بیش از ۴۰ درصد برساند و به رکورد برد ۹ بازی پشت سرهم نیز برسد. همه اینها با اسپم‌کردن یک دکمه به دست آمده. بنابراین، اگر می‌خواهید حتما برنده شوید، می‌توانید از ادی گوردو استفاده کنید.

ادی گوردو اولین بار در سال ۱۹۹۸ در Tekken 3 ظاهر شد و از آن زمان تاکنون به‌ دلیل سادگی در پیروزی با او، شخصیت مورد علاقه گیمرهای کم‌تجربه بوده اما حالا با افزایش سرعتش در Tekken 8، لقب‌های بدتر جدیدی را دریافت کرده است.

یکی از کاربران توییچ در پاسخ به jimmashima می‌گوید:

ادی هنوز همان ادی همیشگی است. او همیشه پادشاه مزخرفات آزاردهنده در Tekken بوده.

دیگری در پاسخ گفته:

وقتی برای اولین بار این بازی را امتحان کردم، ادی گوردو منبع اصلی عصبانیت من بود. پسر عموم پلی‌استیشن ۱ داشت و هر بار که در یک بازی مقابل او برنده می‌شدم، مرا با ادی له می‌کرد. او ادی را انتخاب می‌کرد و من هیچ کاری نمی‌توانستم انجام دهم.

Tekken 8 با افزودن شخصیت ادی گوردو، عصبانیت نسل قدیم را به نسل کاملاً جدیدی از گیمرها آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا