اخبار بازی

توسعه‌دهنده Apex Legends: برنامه‌ای برای تغییر انجین بازی نداریم

گیمفا

بنا به اظهارات یکی از توسعه‌دهندگان Respawn Entertainment، تغییر موتور بازی‌سازی Apex Legends، به کاهش شدید منابع لازم در تولید محتوای جدید برای این بازی منجر خواهد شد.

حتی زمانی که Apex Legends در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، بسیاری از افراد معتقد بودند که به شدت کمبودهای فنی آن را احساس کرده‌اند؛ این مسئله تا حد زیادی به این دلیل بوده که بازی روی موتور منسوخ شده Source Engine توسعه داده شده است. اگرچه تعداد زیادی از بازیکنان جامعه بازی‌های شوتر بتل رویال، برای مدتی امیدوار به ارتقای موتور بازی‌سازی بکار رفته در توسعه Apex Legends بودند، به نظر نمی‌رسد این مورد چیزی است که توسعه‌دهنده این عنوان، یعنی Respawn Entertainment برنامه‌ای برای آن داشته باشد.

توسعه‌دهنده Respawn در پاسخ به سوالی در ردیت راجع به احتمال انتقال Apex Legends به یک موتور جدید، اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انجام چنین کاری وجود ندارد؛ به خصوص در حالی‌که که تغییر موتور، بخش قابل توجهی از تیم توسعه بازی را از کار روی محتوای جدید برای آن منصرف می‌کند.

ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتقال به یک موتور جدید نداریم. تغییر به یک موتور جدید کاری بزرگ است که در نهایت، منابعی حیاتی را از پشتیبانی از این بازی لایو-سرویس دور می‌کند.

البته، این لزوماً به این معنی نیست که Respawn هیچ پیشرفت فنی برای Apex Legends در نظر نداشته باشد؛ برای مثال، توسعه‌دهندگان می‌توانند روی ارتقا موتوری که بازی روی آن ساخته شده کار کنند. اما برای کسانی که امیدوار بودند شاهد تغییری چشمگیر در این زمینه باشند، خبر امیدوارکننده‌ای در کار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا