اخبار بازی

شایعه: نینتندو سوییچ ۲ بزرگ‌تر از کنسول قبلی است و از اتصال مغناطیسی Joy-Con استفاده می‌کند

گیمفا

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی نینتندو سوییچ ۲ شایعات بیشتری در رابطه با این کنسول در حال منتشر شدن هستند.

نینتندو هنوز به صورت رسمی جانشین کنسول سوییچ را معرفی نکرده، اما کنسول نسل بعدی این شرکت ژاپنی همچنان موضوع شایعات و افشاگری‌ها است. گزارش جدیدی که توسط وب‌سایت اسپانیایی Vandal منتشر شده، جزئیات جدیدی را در مورد Nintendo Switch 2 فاش می‌کند.

این گزارش ادعا می‌کند که با استناد به اطلاعات دریافتی از تولیدکنندگان لوازم جانبی، کنسول Nintendo Switch 2بزرگ‌تر از سوییچ فعلی اما کوچک‌تر از استیم دک خواهد بود. این موضوع با گزارش‌های قبلی که ادعا می‌کردند سوییچ ۲ با یک صفحه‌ی نمایش ۸ اینچی LCD عرضه خواهد شد، مطابقت دارد.

طبق گفته‌ی Vandal، اگرچه فرم کلی این کنسول از نظر ماهیت ترکیبی و قابلیت جدا شدن Joy-Con ها شبیه به نسل قبلی خود خواهد بود، اما خود Joy-Con ها کمی متفاوت طراحی شده‌اند. این گزارش ادعا می‌کند که به جای اتصال به کنسول از طریق ریل همانطور که در سوییچ فعلی وجود دارد، Joy-Con های سوییچ ۲ به صورت مغناطیسی به کنسول متصل خواهند شد. گزارش مذکور ادعا می‌کند که این امر به معنای عدم سازگاری کنسول نسل بعدی با Joy-Con های سوییچ فعلی است، اما ظاهراً با کنترلر Switch Pro سازگار خواهد بود.

این گزارش همچنین اضافه می‌کند که هنوز تأییدی در مورد پشتیبانی از قابلیت اجرای بازی‌های نسل‌های قبل وجود ندارد، اما شایعه‌های قبلی ادعا کرده‌اند که این کنسول از قابلیت اجرای بازی‌های نسل‌های قبل به صورت دیجیتال و فیزیکی پشتیبانی خواهد کرد.

طبق گفته‌ی Vandal، هدف نینتندو برای عرضه‌ی سوییچ ۲ اوایل سال ۲۰۲۵ است. ادعا می‌شود که اگرچه سخت‌افزار برای عرضه آماده است، نینتندو عرضه‌ی آن را به تعویق می‌اندازد تا مجموعه‌ی قوی‌تری از بازی‌ها را در زمان عرضه داشته باشد، که این موضوع نیز در گزارش‌های قبلی ذکر شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا