اخبار بازی

تورنمنت UEFA Euro 2024 به بازی EA Sports FC 24 افزوده خواهد شد

دنیای بازی

با وجودی که شرکت EA Sports به همکاری نسبتا طولانی مدت خود با فیفا پایان داده است، اما روابط این شرکت با لیگ قهرمانان اروپا (UEFA) همچنان ادامه دارد. در راستای ادامه این روابط، شرکت EA Sports اعلام کرده که تصمیم بر برگزاری تورنمنت Euro 2024 گرفته است. این تورنمنت، قرار است سال آینده و در بازی EA Sports FC 24 برگزار شود.

شرکت EA Sports اعلام کرده است که تورنمنت UEFA Euro 2024 به عنوان یک بروزرسانی رایگان، در تابستان آینده برروی همه پلتفرم‌ها به بازی EA Sports FC 24 اضافه خواهد شد. احتمالا تاریخ عرضه این آپدیت، پیش از شروع این تورنمنت باشد. شرکت EA Sports همچنین تایید کرده است که کسانی که تا تاریخ ۲۶ دی (۱۶ ژانویه) بازی EA Sports FC 24 را تجربه کنند، یکی از شش بازیکن انحصاری و ویژه Ultimate Team را دریافت خواهند کرد. پک بازیکنان Ultimate Team شامل جک گریلیش، عثمان دمبله، فردریکو کیزا، فلوریان ویرتس، ویرژیل ون دایک و آلوارو موراتا می‌شوند. معاون برند EA Sports FC، دیوید جکسون اعلام کرد:

“خوشحالیم که اعلام کنیم یکی از بزرگترین مسابقات فوتبال تابستان آینده به طور کامل با عناوین EA Sports FC ادغام خواهد شد. در کنار شرکای فوق‌العاده ما در UEFA، این محتوای انحصاری به بازی EA Sports کمک می‌کند تا به ارائه معتبرترین و خلاقانه ترین تجربیات فوتبال برای طرفداران ادامه دهد.”

در طرف دیگر گای لورنت اپستین که مدیر بازاریابی UEFA به شمار می‌آید نیز اعلام کرد:

“ما خوشحالیم که همکاری خود را با شرکت EA Sports گسترش می‌دهیم و تورنمنتUEFA Euro 2024 را به بخشی از بازی EA Sports FC تبدیل می‌کنیم. تورنمنت UEFA Euro 2024 یکی از هیجان‌انگیزترین تورنمنت‌های فوتبال در جهان به شمار می‌رود. به همین دلیل، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که تعداد بسیاری از بازیکنان EA Sports FC 24 در سراسر جهان، این شانس را پیدا می‌کنند که در چنین محیط این بازی، در این مسابقات شرکت کنند. ما همچنین مشتاقانه منتظر هستیم تا در هفته های آینده، جزئیات بیشتری در مورد مسابقات رقابتی eEURO به اشتراک بگذاریم.”

بازی EA Sports FC 24 هم اکنون برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و سری اس/ایکس، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵، کنسول نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا