اخبار بازی

با موفقیت سری بازی Sonic the Hedgehog شرکت سگا برخی از بازی های کلاسیک خود را احیا می کند

دنیای بازی

پس از موفقیت چندین بازی از سری بازی Sonic the Hedgehog، شرکت Sega تصمیم گرفته تا چند بازی کلاسیک خود را در مسیر توسعه مجدد (ریمیک شدن) قرار دهد. اخیرا آقای شوجی اوتسومی که رئیس شعبه سگا در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌آید، در مورد برنامه‌های این شرکت پس از موفقیت سری بازی Sonic the Hedgehog اطلاعاتی را ارائه کرد. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

در جریان رویداد The Game Awards 2023، شرکت سگا برنامه‌های خود را برای احیای تعدادی از سری بازی‌های کلاسیک خود از جمله Crazy Taxi و Jet Set Radio اعلام کرد. سگا در بیانیه‌ای که به همین منظور منتشر شده است، فاش کرده که به لطف موفقیت‌های گوناگونی که بازی‌های اخیر Sonic the Hedgehog به دست آورده‌اند، راه برای احیای بازی‌های نسبتا قدیمی این شرکت هموار شده است. در ادامه آقای شوجی اوتسومی اعلام کرد:

“در سال‌های اخیر، سری بازی Sonic the Hedgehog مسیرهای جدیدی را برای سگا ایجاد کرده است. موفقیت‌های این سری بازی نه تنها در گسترش یافتن آن تاثیر داشته است، بلکه همراه با خود مخاطبان جدیدی را برایمان به ارمغان آورده است. به لطف این موفقیت به دست آمده، ما اکنون این امکان را داریم که برخی از بازی‌های کلاسیک خود را مجدد توسعه دهیم. هم اکنون چند مورد از بازی‌های قدیمی سگا را در نظر گرفته‌ایم [تا بتوانیم آن‌ها را احیا کنیم و] این بازی‌ها را به مخاطبان بیشتری در سراسر جهان ارائه دهیم.”

آقای اوتسومی در ادامه بیان کرده است که احیای بازی‌های کلاسیک این شرکت، تنها نقطه آغازی برای مسیر آینده سگا خواهد بود:

“این بیانیه فقط شروع ابتکار ماست. اول از همه، [هدف و] جاه طلبی ما، خلق بازی‌های فوق‌العاده همراه با شخصیت‌ها و دنیاهای به یاد ماندنی خواهد بود. با انتشار این پروژه‌ها در سال‌های آینده، ما امیدواریم که طرفداران در هر رده سنی‌ای [با هیجان بیشتر] به آینده ما امید داشته باشند.”

شرکت سگا در طی بیانیه خود در رویداد The Game Awards 2023، تایید کرد که بازی‌های Crazy Taxi و Jet Set Radio هم اکنون در حال توسعه مجدد هستند. این شرکت همچنین توسعه ریمیک‌های جدیدی را برای بازی‌های قدیمی‌تر خود مانند بازی Shinobi، بازی Streets of Rage و بازی Golden Axe خبر داد.

شرکت سگا اخیرا بازی Sonic Superstars را نیز منتشر کرده که این بازی طبق گفته‌های توسعه‌دهندگان، برداشتی جدید از دنیای کلاسیک و دو بعدی Sonic توصیف شده است. بازیSonic Superstars که در ماه اکتبر منتشر شد، نسبت به آنچه که سگا پیشبینی کرده بود، عملکرد ضعیف‌تری داشت. پیش از این، سگا بازی Sonic Frontiers را منتشر کرد که توانست عملکرد بسیار موفقی را از خود به جای گذارد و به همین دلیل، محتوای بسیاری در قالب بروزرسانی‌های پس از عرضه، برای آن منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا