اخبار بازی

بازی Final Fantasy 7 Rebirth رتبه دوم بالاترین نمرات این سری را از آن خود کرد

گیمفا

عنوان تحسین شده‌ی Final Fantasy 7 Rebirth در حال حاضر رتبه‌ی دوم بالاترین نمرات را در همه‌ی بازی‌های سری Final Fantasy در اختیار دارد.

طبق گزارش Benji-Sales، مفسر صنعت بازی، Final Fantasy 7 Rebirth با میانگین نمرات ۹۳ در متاکریتیک پس از عنوان Final Fantasy 9 با میانگین نمرات ۹۴، در رتبه‌ی دوم بالاترین میانگین نمرات یک بازی در این مجموعه قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که قضاوت در مورد این سری بر اساس امتیازات متاکریتیک عناوین گذشته یک علم دقیق نیست، زیرا متاکریتیک در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و به همین دلیل بازی‌های قدیمی‌تر این مجموعه یا نقدهای بسیار کمتری دارند و یا اصلاً فهرست نشده‌اند.

بر اساس امتیازات متاکریتیک، Final Fantasy 7 Rebirth در حال حاضر بالاتر از نسخه اصلی Final Fantasy 7، نسخه‌ی گیم بوی بازی Final Fantasy 6 و عناوین Final Fantasy X و Final Fantasy 12 قرار دارد که هر چهار مورد دارای امتیاز متاکریتیک ۹۲ هستند.

بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی Endwalker و Shadowbringers بازی Final Fantasy 14 به ترتیب نمرات ۹۲ و ۹۰ را به خود اختصاص داده‌اند. بازی دیگر این سری با میانگین نمرات ۹۰ یا بالاتر عنوان Final Fantasy 8 با نمرات ۹۰ است.

در مقایسه با عناوین جدیدتر، بازی Final Fantasy 7 Remake میانگین نمرات ۸۷ و نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی آن با نام Intergrade امتیاز ۸۹ را کسب کرد. همچنین عناوین Final Fantasy 15 و Final Fantasy 16 به ترتیب امتیازات ۸۱ و ۸۷ را به خود اختصاص داده‌اند.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. برای مطالعه نقد و بررسی عنوان مذکور می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا