اخبار بازی

انتشار بازی Starfield برای پلی استیشن ۵ بلافاصله پس از عرضه بسته الحاقی Sahattered Space [شایعه]

دنیای بازی

گزارشات منتشر شده حاکی از آن هستند که احتمالا بازی علمی تخیلی Starfield پس از انتشار بسته الحاقی Sahattered Space برای کنسول‌های ایکس‌باکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی، برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

اخیرا شایعات زیادی مبنی بر انتشار بازی‌های مایکروسافت برای پلتفرم‌های رقیب منتشر شده‌اند. ظاهرا شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته تا بازی‌های آینده خود را پس از انتشار برای کنسول‌های ایکس‌باکس، برای دیگر پلتفرم‌ها (پلی‌استیشن و نینتندو) نیز منتشر سازد. احتمال اتفاق افتادن این موضوع همچنان در حال افزایش است، به ویژه که گزارشاتی درباره توسعه بازی‌های Hi-Fi Rush و Sea of ​​Thieves برای پلی‌استیشن ۵ و نینتندو سوییچ به گوش می‌رسد.

همچنین به نظر می‌رسد که استراتژی انتشار چند پلتفرمی، حتی بزرگترین بازی‌های فرست پارتی مایکروسافت را نیز در بر خواهد گرفت. وب‌سایت XboxEra در گزارشی ادعا کرده است که بازی Starfield که توسط شرکت Bethesda توسعه یافته و اواخر سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری اس/ایکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده نیز، هم اکنون برای پلی‌استیشن ۵ در حال توسعه است.

ظاهرا این بازی مدتی پس از راه‌اندازی اولین بسته الحاقی آن با نام Shattered Space، برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این موضوع توسط یکی از منابع داخلی با نام NateTheHate تأیید شده است. این منبع در حساب توییتر خود اعلام کرد:

“این گزارش‌ها دقیق هستند. بازی استارفیلد روی پلی‌استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت. همانطور که در گزارش‌ها آمده است، انتشار نسخه پلی‌استیشن ۵، پس از انتشار بسته الحاقی Shattered Space بر روی ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی صورت خواهد گرفت.”

این گزارش ادعا می‌کند که اگرچه برخی از اعضای تیم مدیریت ایکس‌باکس از تغییر استراتژی این شرکت راضی نیستند، اما این استدلال که با آوردن بازی‌های فرست پارتی به پلتفرم‌های رقیب می‌توان پول زیادی به دست آورد، پشتیبانی کافی را برای تبدیل شدن به واقعیت به دست خواهد آورد. در کنار گزارشاتی که منتشر شده، برخی از آن‌ها به بازی‌های Indiana Jones و The Great Circle اشاره دارند و ادعا کرده‌اند که این بازی‌ها نیز مدت کوتاهی پس از عرضه بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس، بر روی پلتفرم پلی‌استیشن نیز منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا