اخبار فناوری

معرفی برند های محبوب و ارزان خارجی

باتوجه‌به این که بیشتر ترندهای مد و فشن از خارج از کشور شروع می‌شود، برندهای مطرح جزو اصلی‌ترین مرجع‌های خرید لباس هستند. اما برخی از این برندها قیمت‌های بالای دلاری دارند که با درآمد ریالی تهیه آن‌ها منطقی و گاهی مقرون‌به‌صرفه نیست. به همین خاطر در این مطلب چند برند محبوب ارزان خارجی را به شما معرفی […]

تکنا

باتوجه‌به این که بیشتر ترندهای مد و فشن از خارج از کشور شروع می‌شود، برندهای مطرح جزو اصلی‌ترین مرجع‌های خرید لباس هستند. اما برخی از این برندها قیمت‌های بالای دلاری دارند که با درآمد ریالی تهیه آن‌ها منطقی و گاهی مقرون‌به‌صرفه نیست. به همین خاطر در این مطلب چند برند محبوب ارزان خارجی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید لباس‌های خود را از این برندها تهیه کنید.

لباس ایرانی بخریم یا خارجی؟

هرچند برندهای خارجی همیشه به‌عنوان یک برند باکیفیت و گران‌قیمت در میان مردم رواج داشته‌اند، اما امروزه به لطف پیشرفت‌های متنوع در صنایع نساجی برندهای ایرانی هم دارای کیفیت قابل‌قبول و عالی هستند. اما برندهای خارجی بیشتر از برندهای ایرانی تابع ترندهای روز هستند و مدل‌های جدید و ترندهای روز زودتر از طریق این برندها به دست شما می‌رسند. اما برخی از این برندها دارای قیمت‌های بسیار بالایی هستند و تهیه‌کردن لباس و پوشاک از این برندها بسیار دشوار است.

برند برشکا

برشکا Bershka یک برند اسپانیایی است که از سال 1988 در حوزه تولید پوشاک ترند با قیمتی عالی و کیفیتی بی‌نظیر فعال است. برشکا در دسته‌بندی‌های متنوع لباس زنانه، مردانه، بچگانه و لباس زیر تولیدات خود را عرضه می‌کند و با توجه کیفیت بالای تولید، نیاز شما را رفع خواهد کرد. طراحی محصولات این برند ساده هستند و استایلی مینیمال برای شما به ارمغان خواهند آورد.

اگر استایلی ساده دارید و دوست دارید در عین به‌روز بودن، استایلتان ساده بماند، پیشنهاد می‌کنیم حتماً کالکشن‌های جدید برند برشکا را بررسی کنید.

برند زارا

زارا Zara یک برند مطرح اسپانیایی است که محصولاتی بسیار خوش‌قیمت را به بازار مد و پوشاک عرضه کرده است. محصولات برند زارا دارای قیمتی باورنکردنی و ایده‌آل هستند و باتوجه‌به طراحی خاص خود، چشم هر بیننده‌ای را جذب خواهند کرد. این برند فعالیت خود را از سال 1975 آغاز کرد و تا امروز به‌واسطه نوآوری‌های خود توانسته است که گسترش پیدا کند. اهداف محیط زیستی این برند هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است.

برند منگو

منگو Mango یکی از لباس‌فروشی‌های خرده است که یک ترکیب خاص از سبک‌های کلاسیک و مدرن را در تولیدات آن به‌وضوح قابل‌مشاهده است. این برند دارای لاین‌های مختلفی است که اجازه می‌دهد همه افراد بتوانند از محصولات مقرون‌به‌صرفه آن استفاده کنند. طراحی خوب، کیفیت و دردسترس‌بودن پوشاک مانگو سبب شده که در ایران محبوبیت زیادی داشته باشد.

منگو دارای طرح‌های جسورانه و خاص است که هرکسی را به تحسین استایل شما وا خواهد داشت. اگر فردی جسور و اهل تست‌کردن استایل‌های ترند روز هستید، کالکشن‌های برند منگو را حتماً بررسی کنید.

برند کوتون

کوتون Koton یکی از برندهای مطرح ترکیه‌ای است که در ابتدا فعالیت خود را در حوزه تولید پوشاک زنانه آغاز کرد و به‌مرور فعالیت خود را در حیطه‌های مختلف پوشاک آقایان و پوشاک کودک هم گسترش داد. این برند فعالیت خود را مانند برند برشکا در سال 1988 آغاز کرد. کوتون امروزه در بیش از 30 کشور شعب فروش مستقیم دارد و محصولات باکیفیت خود را از این طریق به دست مصرف‌کننده می‌رساند.

تنوع محصولات برند کوتون بسیار بالاست و شما انواع لباس مجلسی، کژوال و لباس زیر یا لباس راحتی را می‌توانید از این برند تهیه کنید. این برند برای هر سلیقه محصولی ارائه کرده و به همین خاطر موفق شده تا محبوبیت خوبی به دست آورد.

تمرکز برند کوتون روی تولید محصولات باکیفیت برای بانوان است و در کنار آن به تولید محصولات باکیفیت مردانه و بچگانه هم می‌پردازد. محصولات کوتون در ایران نیز بسیار محبوب و پرفروش هستند.

برند دیفکتو

دفکتو De Facto یک برند خاص است که لباس‌هایی بسیار شیک و خاص را با قیمتی بسیار مناسب برای طبقه متوسط جامعه تولی می‌کنند. این برند بیش از 500 شعبه در 30 کشور دارد که کالکشن‌های جدید ای برند را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند. برند دیفکتو در کنار پوشاک به تولید اکسسوری هم مشغول است و برای کودکان هم تولیداتی دارد.

شما می‌توانید محصولات برند دیفکتو را در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مشاهده و به‌صورت آنلاین خریداری نمایید. در انتهای این مطلب یکی از این برندها را معرفی کرده‌ایم.

برند ال سی وایکیکی

ال سی وایکیکی LC Waikiki هم یک برند فرانسوی – ترک است که محصولاتی بسیار باکیفیت با طراحی مینیمال طراحی می‌کند. فعالیت این برند در سال 1985 در فرانسه تأسیس و در سال 1977 توسط یک سرمایه‌گذار ترک خریداری شد که به همین واسطه این برند به‌عنوان یک برند ترک شناخته می‌شود. برند السی‌وایکیکی در سال 2013 به‌عنوان شرکت پوشاک تحسین‌برانگیز شناخته شد. این برند دارای بیش از 650 فروشگاه در 32 کشور جهان است که محصولات کالکشن‌های جدید این برند را به‌صورت مستقیم به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.

قیمت مقرون‌به‌صرفه، کیفیت عالی و طراحی ساده هم سبب شده تا ال سی وایکیکی در ایران محبوبیت خوبی داشته باشد و مردم از این برند استقبال کنند.

چگونه لباس خارجی بخریم؟

مشکل تهیه‌کردن لباس‌های برندهای خارجی در ایران بسیار شایع است. اگر شما هم به دنبال یک مرجع مطمئن برای خرید لباس و کفش اورجینال خارجی هستید اما نمی‌دانید که چگونه باید آن را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی تگموند بزنید و با پرداخت ریالی از طریق درگاه پرداخت امن، یک خرید عالی از برندهای مطرح داشته باشید.

سخن پایانی

انتخاب خرید از محصولات برندهای خارجی یا ایرانی کاملاً انتخاب شماست. ممکن است به‌خاطر طراحی روز، انتخاب کنید که از یک برند خارجی خرید کنید. در این مقاله سعی کردیم تا برندهای مطرح خارجی که با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در ایران قابل خریداری هستند را معرفی کنیم تا شما بتوانید استایل خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل کنید.

salb-techna

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا