اخبار فناوری

ریلمی GT 6 مجهز به روشن‌ترین نمایشگر موبایل و اسنپدراگون 8s نسل ۳ معرفی شد

ریلمی از گوشی جدید خود GT 6 مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ همراه با یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. ویژگی مهم این گوشی داشتن روشن‌ترین نمایشگر در بین دیگر گوشی‌های موجود در بازار است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید ریلمی به نام GT 6 […]

تکنا

ریلمی از گوشی جدید خود GT 6 مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ همراه با یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. ویژگی مهم این گوشی داشتن روشن‌ترین نمایشگر در بین دیگر گوشی‌های موجود در بازار است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید ریلمی به نام GT 6 دارای یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی از نوع امولد است که نرخ تازه‌سازی تصویر در آن ۱۲۰ هرتز بوده و میزان روشنایی در حداکثر حالت به ۶۰۰۰ نیت می‌رسد. طبق ادعای شرکت سازنده این صفحه نمایش روشن‌ترین نمایشگر در بین دیگر گوشی‌های موجود در بازار است.

در این دستگاه از یک چیپ اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ استفاده شده که از چیپ‌های محبوب در بازار محسوب می‌شود. همچنین ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم به همراه پردازنده گرافیکی و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در این دستگاه استفاده شده است. سرعت شارژ در این دستگاه ۱۲۰ وات بوده که از مشخصات سخت افزاری آن به شمار می‌رود. به گفته ریلمی این گوشی می‌تواند تنها در ۱۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شده و شارژ ۱۰۰ درصدی آن نیز تنها در ۲۶ دقیقه انجام می‌شود.

قابلیت‌های هوش مصنوعی در این گوشی تحت عنوان NextAI قرار گرفته که شامل دید در شب هوشمند برای ضبط ویدیو و قابلیت برای حذف موارد ناخواسته در عکس‌ها خواهد بود. دوربین‌های این دستگاه شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی همراه با یک لنز تله فوتو از نوع ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض از نوع ۸ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر دستگاه قرار دارد.

در این گوشی اندروید ۱۴ اجرا خواهد شد و به روز رسانی‌های امنیتی نرم‌افزاری آن تا ۴ سال ارائه می‌شود. قرار است این گوشی با پیکربندی‌های مختلف از جمله رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی در بازار هند عرضه شود. قیمت این دستگاه‌ها به ترتیب در بازار اروپا حدود ۶۰۰، ۷۰۰ و ۸۰۰ یورو خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا