اخبار فناوری

رابط جدید جیمیل آن را شبیه به برنامه‌های پیام رسان خواهد کرد

جیمیل به زودی دارای رابط کاربری باز طراحی شده خواهد شد و سبک جدید پاسخ دادن به ایمیل‌های دیگران در جیمیل شبیه به برنامه‌های پیام رسان از قبیل تلگرام و واتساپ خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رابط کاربری پاسخدهی به ایمیل‌ها در جیمیل تغییر کرده و سبک آن شبیه به […]

تکنا

جیمیل به زودی دارای رابط کاربری باز طراحی شده خواهد شد و سبک جدید پاسخ دادن به ایمیل‌های دیگران در جیمیل شبیه به برنامه‌های پیام رسان از قبیل تلگرام و واتساپ خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رابط کاربری پاسخدهی به ایمیل‌ها در جیمیل تغییر کرده و سبک آن شبیه به پیام رسان‌های اندرویدی شده است. پیش از آن واکنش‌های ایموجی و اصلاح نوار جستجو نیز در این سرویس تغییر کرده بود.

در حال حاضر برای پاسخدهی به ایمیل‌ها به قسمت پایین آن مراجعه می‌شود. در قسمت پایین گزینه‌هایی مانند فوروارد ریپلای و ریپلای آل وجود دارد که اکنون می‌توان از طریق ایموجی‌های جدید به آنها واکنش داد. همچنین امکان پاسخ دهی به آن از بالای ایمیل وجود دارد و نیاز به اسکرول به سمت پایین نخواهد بود.

فیلد ریپلای در جیمیل نیز با تغییراتی همراه خواهد بود. به عنوان مثال کادر متنی آن شبیه به چت گوگل شده و به همراه لبه‌های گرد دکمه‌هایی برای پیوست رسانه و شکلک در آن ایجاد شده است.

طبق گزارشی که در این مورد منتشر شده است کادر بخش جستجو در ایمیل نیز تغییراتی داشته و کاربران از طریق آن می‌توانند نوع پاسخ را انتخاب و یا تعیین کنند که این ایمیل قرار است برای چه افرادی ارسال شود. همچنین امکان جابجایی به رابط کاربری تمام صفحه پاسخ دهی به ایمیل‌ها نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا