اخبار فناوری

در آینده کلیه قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی اپل پولی خواهد بود

بلومبرگ در یک گزارش جدید اعلام کرد اپل قصد دارد در آینده با ایجاد یک اشتراک پولی کلیه قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی خود را به شکل غیر رایگان در دسترس کاربران قرار دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد با استفاده از ایده کسب درآمد مستقیم از هوش مصنوعی خود […]

تکنا

بلومبرگ در یک گزارش جدید اعلام کرد اپل قصد دارد در آینده با ایجاد یک اشتراک پولی کلیه قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی خود را به شکل غیر رایگان در دسترس کاربران قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد با استفاده از ایده کسب درآمد مستقیم از هوش مصنوعی خود استفاده کند. گزارش جدید بلومبرگ در این مورد نشان می‌دهد این شرکت از طریق مدل‌های اشتراک پولی کاربران را ترغیب می‌کند تا به قابلیت‌های اضافه در برخی سرویس‌های هوش مصنوعی خود دسترسی پیدا کنند.

گزارش جدید مارک گرمن در بلومبرگ می‌گوید مصرف کنندگان اپل غلب دیر به دیر به دنبال ارتقای سخت‌افزاری دستگاه‌های خود هستند. این موضوع باعث می‌شود تا اپل تلاش کند تا از طریق سرویس‌ها و فروش اشتراک به کسب درآمد بپردازد. هوش مصنوعی اپل در ابتدا رایگان است اما این شرکت طی یک برنامه بلند مدت قصد دارد از قابلیت‌های این سیستم به درآمدزایی برسد.

گرمن در این گزارش اشاره می‌کند اپل احتمالاً در نهایت چیزی شبیه به اپل اینتلیجنس پلاس را عرضه خواهد کرد که در آن ویژگی‌های اضافه وجود دارد. بنابراین کاربران برای دسترسی به این ویژگی‌های اضافه باید ماهانه هزینه مربوط به این بسته‌ها را پرداخت کنند. اپل در درآمد حاصل از فروش اشتراک توسط دیگر شرکت‌ها و ارائه خدمات از طریق اپل اینتلیجنس سهم خود را دریافت خواهد کرد.

در صورتی که این روند به شکل مناسب برنامه‌ریزی شود اپل می‌تواند این وضعیت را تا چند سال دیگر به صورت مستحکم اجرایی کند. در این صورت این شرکت در آینده برای پیشبرد کسب و کار خود به فروش سخت‌افزار نیازی نخواهد داشت و از طریق هوش مصنوعی می‌تواند درآمدزایی کرده و اکنون این مورد یکی از گزینه‌های کسب درآمد کارشناسان اپل محسوب می‌شود.

هنوز مشخص نیست سرویس اشتراک پولی خدمات مربوط به هوش مصنوعی این شرکت قرار است در چه تاریخی و با چه ویژگی‌های عرضه شود. احتمالاً زمانی این برنامه‌ریزی اجرا می‌شود که کاربران آیفون‌های جدید بیشتر شده و بسیاری از آنها تلاش دارند تا قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل را امتحان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا