اخبار فناوری

تیم کوک مزایای اپل را باعث برتری هوش مصنوعی این شرکت می داند

تیم کوک مدیرعامل اپل هوش مصنوعی اپل را به دلیل وجود موتور عصبی در تراشه‌های سیلیکون و تمرکز این شرکت روی حفظ حریم خصوصی را برتر از رقبا می‌داند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اعلام گزارش مالی سه ماهه دوم شرکت اپل صورتیم کوک مدیرعامل این شرکت و لوکا ماستری مدیر ارشد […]

تکنا

تیم کوک مدیرعامل اپل هوش مصنوعی اپل را به دلیل وجود موتور عصبی در تراشه‌های سیلیکون و تمرکز این شرکت روی حفظ حریم خصوصی را برتر از رقبا می‌داند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اعلام گزارش مالی سه ماهه دوم شرکت اپل صورتیم کوک مدیرعامل این شرکت و لوکا ماستری مدیر ارشد مالی اپل انجام شد. در این جلسه اطلاعاتی در مورد هوش مصنوعی اپل و برتری‌های آن نسبت به رقبا نیز بیان شده است. تیم کوک در زمان صحبت در مورد کنفرانس wwdc ۲۰۲۴ این شرکت در ماه آینده و نمایش اعلامیه های آماده شده هیجان خاصی داشته است. اگرچه وی در صحبت‌های خود صراحتاً از وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی به ios ۱۸ صحبین نکرده است، اما به ادامه سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه اپل روی هوش مصنوعی اشاره داشته و گفته است به زودی اطلاعات بسیار هیجان انگیزی را در این زمینه به مشتریان ارائه خواهد کرد.

تیم کوک در ادامه صحبت‌های خود به مزایای این شرکت شاره کرده و گفته است این مزایا باعث می‌شوند تا هوش مصنوعی اپل نسبت به رقبا متمایز باشد. وی به موتور عصبی تراشه‌های سیلیکون و تمرکز اپل روی حفظ حریم خصوصی به عنوان برخی از این مزایا اشاره کرده است. تیم کوک در این مورد گفته است: قدرت تحول آفرین و نویدبخش هوش مصنوعی مورد اعتقاد اپل بوده و مزایای این شرکت شامل یکپارچه سازی سخت افزار و نرم افزار به همراه خدمات است. موتور عصبی سیلیکون و تمرکز ویژه روی حریم خصوصی زیربنای توسعه در اپل به شمار می روند.

طبق شایعات اپل قصد دارد تا پایان سال جاری ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را همراه با سیستم عامل خود به کاربران عرضه کند. احتمال دارد برخی از این ویژگی ها در مراسم WWDC و طی ماه آینده معرفی شوند. برخی از آن ها شامل دستیار هوشمند سافاری و پلی لیست هوشمند برای Apple Music به همراه چت بات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا