اخبار فناوری

توضیحات سامسونگ در مورد پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی جدید

دستگاه های پوشیدنی امسال سامسونگ احتمالا همگی از هوش مصنوعی استفاده خواهند کرد. این شرکت قصد دارد تابستان امسال به معرفی دستگاه های جدید بپردازد که در همگی آنها هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری مهم قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اخیرا جلسه ای را توسط تیم سلامت […]

تکنا

دستگاه های پوشیدنی امسال سامسونگ احتمالا همگی از هوش مصنوعی استفاده خواهند کرد. این شرکت قصد دارد تابستان امسال به معرفی دستگاه های جدید بپردازد که در همگی آنها هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری مهم قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اخیرا جلسه ای را توسط تیم سلامت دیجیتال خود برگزار کرده که در آن به ادغام هوش مصنوعی در دستگاه های پوشیدنی و استفاده از آن در بهبود سلامت کاربران پرداخته است. در این جلسه مشاوران سلامت سامسونگ و چندین عضو هیئت مشاوره در مورد دو موضوع اصلی بیانیه هایی را اعلام داشتند. محور اصلی صحبت های این مشاوران نقش هوش مصنوعی در دستگاه های پوشیدنی در آینده بوده است.

پروفسور میونگ جین چانگ، مدیر مرکز هوش مصنوعی این شرکت اعلام کرد داده های مربوط به دستگاه های پوشیدنی می توانند در زمینه های مختلفی از جمله درک سابقه بیماران و مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرند. به گفته وی با استفاده از هوش مصنوعی استخراج داده های مهم مربوط به سلامتی و همچنین ارائه اطلاعات دقیق راحت تر و آسان تر خواهد شد.

دکتر مایک بلوم، متخصص قلب در مورد نظارت مستمر این دستگاه ها توضیحاتی را ارائه کرد. این ابزارها با نظارت مستمر می تواند در تشخیص های زودهنگام مورد استفاده باشند. هوش مصنوعی با تبدیل داده ها به اطلاعات قابل مصرف، به پزشکان در درک مسائل اساسی در زمان بروز بیماری هایی از قبیل فشار خون بالا یا فیبریلاسیون دهلیزی نقش مهمی دارد.

دکتر دیوید کلونوف، مدیر موسسه تحقیقات دیابت ضمن اشاره به سیستم نظارت بر گلوکز آن را امری ضروری برای کنترل دیابت دانست. به گفته وی داده های مربوط به نظارت بر گلوکز در زمان ترکیب با دیگر داده ها از قبیل اطلاعات خواب و فشار خون، ابزاری قدرتمند برای پزشکان خواهد بود. با توجه به این موارد، ابزارهای پوشیدنی مجهز به فناوری هوش مصنوعی درک دقیقی از سلامت متابولیک ارائه کرده و می توانند باعث بهبود سلامت و تناسب اندام در فرصت های بدست آمده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا