اخبار فناوری

تصاویر تبلیغاتی گوشی اکسپریا 10 مارک 6 در فضای وب منتشر شد

این تصاویر نشان‌دهنده استفاده از فریم تخت و ماژول دوربین بیضی‌شکل برجسته روی پنل پشتی با دو سنسور هستند.

نبض فناوری

به گزارش«نبض فناوری» رویداد معرفی محصولات جدید سونی در روز 17 مه (28 اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌ها این برند ژاپنی از گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 6 رونمایی خواهد کرد. همچنین اکسپریا 10 مارک 6 نیز یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند قابل عرضه در این مراسم به‌شمار می‌رود.

هر دو گوشی به‌ترتیب به‌عنوان جانشین مدل‌های نسل قبلی خود یعنی اکسپریا 1 مارک 5 و اکسپریا 10 مارک 5 روانه بازار می‌شوند. تاکنون درباره مدل پرچمدار اکسپریا 1 مارک 6 جزئیات زیادی منتشر شده است؛ اما این موضوع در خصوص اکسپریا 10 مارک 6 صادق نیست.

اکنون یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس (که با نام مستعار OnLeaks نیز شناخته می‌شود) رندرهای مطبوعاتی متعددی از گوشی آینده سونی موسوم به اکسپریا 10 مارک 6 را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

با توجه به رندرهای مطبوعاتی منتشر شده، اکسپریا 10 مارک 6 در سه مدل رنگی آبی روشن، مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای ظاهری مینیمالیستی بوده و ناحیه بیضی‌شکل برجسته روی گوشه بالایی سمت چپ پنل پشتی آن نیز از دو سنسور دوربین میزبانی می‌کند. در حد فاصل بین این دو حسگر نیز یک فلاش LED تعبیه شده است.

نکته قابل توجه اینکه برند ژاپنی استفاده از لنز تله‌فوتو موجود در مدل نسل قبل را متوقف کرده است. این موضوع بدان معناست که اکسپریا 10 مارک 6 مجهز به یک لنز فوق‌عریض و ماژول اصلی با زوم 2 برابری خواهد بود.

سونی اکسپریا 10 مارک 6 مجهز به یک فریم تخت بوده و دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا نیز روی لبه سمت راست بدنه آن مستقر هستند. بعلاوه اسکنر اثرانگشت با دکمه پاور گوشی ادغام شده است.


در قسمت جلویی دستگاه نیز شاهد به‌کارگیری نمایشگری با نسبت ابعاد کشیده هستیم. این‌بار نیز سونی به رویکرد سنتی خود مبنی بر استفاده از حواشی در قسمت‌های بالایی و پایینی نمایشگر گوشی ادامه داده است. همچنین یکی از تصاویر نشان‌دهنده اسپیکرهایی در قسمت‌های بالایی و پایینی پنل جلویی هستند.

رتبه‌بندی IP برای اکسپریا 10 مارک 6 هنوز مشخص نشده است؛ اما این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. بعلاوه این دستگاه از جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت بالایی بدنه خود بهره خواهد برد. بعلاوه انتظار می‌رود که سونی کاورها و کیس‌های متنوعی را برای گوشی هوشمند آینده خود ارائه نماید.

منبع: آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا