اخبار فناوری

افشای مشخصات شیائومی ۱۵؛ رقیبی برای گلکسی اس ۲۵ سامسونگ

شیائومی در نسل بعدی گوشی‌های خود از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده خواهد کرد. شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو نخستین گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شوند که قرار است با چیپ‌های جدید به بازار عرضه شوند. اکنون اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گوشی شیائومی ۱۵ مدل معمولی افشا شده که نشان دهنده مشخصات فنی قدرتمند این […]

تکنا

شیائومی در نسل بعدی گوشی‌های خود از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده خواهد کرد. شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو نخستین گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شوند که قرار است با چیپ‌های جدید به بازار عرضه شوند. اکنون اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گوشی شیائومی ۱۵ مدل معمولی افشا شده که نشان دهنده مشخصات فنی قدرتمند این گوشی و رقیبی برای گلکسی اس ۲۵ است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، منبع معتبر دیجیتال چت استیشن در شبکه اجتماعی ویبو در پست جدید خود اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گوشی شیائومی ۱۵ مدل معمولی منتشر کرده است. طبق این اطلاعات شیائومی ۱۵ مجهز به صفحه نمایش تخت 1.5K و با ابعادی کوچکتر نسبت به نسخه قبلی است. طبق این اطلاعات دوربین اصلی این گوشی اندرویدی شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم باز و اسکنر اثر انگشت از نوع اولترا سونیک است. طبق گفته این منبع وزن این گوشی سبک‌تر بوده و از شارژ بیسیم پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به صفحه نمایش این گوشی می‌توان گفت احتمالاً این مشخصات به مدل شیائومی ۱۵ معمولی از این خانواده تعلق دارد. زیرا مدل‌های پرو در گوشی‌های شیائومی تاکنون تنها مجهز به نمایشگرهای QHD پلاس بوده‌اند. از طرفی گوشی های معمولی نیز از مدت ها پیش تاکنون دارای نمایشگرهای 1.5K و از نوع فول اچ دی پلاس هستند.

وجود دوربین اصلی با دیافراگم بزرگ نشان دهنده این موضوع است که احتمالا این گوشی دیافراگم متغیر نخواهد داشت. دیافراگم متغیر اغلب برای گوشی‌های دارای ابعاد بزرگتر و با مشخصات فنی قوی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین احتمال می‌رود گوشی شیائومی ۱۵ پرو با دیافراگم متغیر و بزرگتر همراه باشد. شیائومی اغلب در ماه اکتبر برای عرضه گوشی‌های پرچمدار جدید خود اقدام می‌کند. پس از آن شاهد عرضه این مدل ها در MWC و دیگر کشورها هستیم. بنابراین کاربران کشورهای دیگر باید برای تجربه استفاده از این گوشی مدت زمان بیشتری صبر کنند. با توجه به مشخصات فنی منتشر شده احتمالاً این گوشی می‌تواند رقیبی برای گلکسی اس ۲۵ در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا