اخبار ورزشی

گزینه جدی بایرن: مذاکره با مربی سابق آغاز شد

بایرن مونیخ در حال مذاکره برای انتخاب هانسی فلیک به‌عنوان سرمربی است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، در ادامه جستجوها برای انتخاب سرمربی، باواریایی‌ها در فکر بازگرداندن هانسی فلیک هستند. او چند روز پیش در صحبت با اطرافیانش تمایلش برای بازگشت را اعلام کرده بود و اکنون بایرن هم مانند او مشتاق همکاری مجدد است.

مدیران بایرن در هفته‌های اخیر چندین بار برای انتخاب سرمربی آینده باشگاه به بن‌بست خورده‌اند. ابتدا آنها ژابی آلونسو را برای جانشینی توماس توخل در نظر داشتند اما سپس این مربی اسپانیایی اعلام کرد که در بایر لورکوزن خواهد ماند.

بایرنی‌ها سپس به سراغ یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق باشگاه و فعلی تیم ملی آلمان رفتند اما او هم قراردادش را تمدید کرد تا باواریایی‌ها به سراغ رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش بروند، کسی که مانند ناگلزمان ترجیح داد در سمت فعلی‌اش بماند.

حالا گفته شده بایرن مونیخ مذاکرات را برای بازگرداندن فلیک آغاز کرده است. این مربی قبلا اعلام کرده بود که تمایلی برای کار در داخل آلمان ندارد اما در روزهای اخیر اخبار جدیدی درباره علاقه او به بازگشت به بایرن مونیخ منتشر شده است. بایرن همزمان در حال بررسی گزینه‌های دیگر است اما برنامه فعلی و مشخص آنها مذاکره با نمایندگان هانسی فلیک است. در این مذاکرات همچنین نام میروسلاو کلوزه، ستاره سابق بایرن، به‌عنوان یکی از دستیاران فلیک مطرح شده است. بایرن همچنین به نمایندگان اریک تن‌هاخ اطلاع داده که این مربی هلندی گزینه الترناتیو آنها در صورت شکست خوردن مذاکرات بازگشت فلیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا