اخبار ورزشی

کنایه‌های جنجالی مورایس به قهرمان نشدن پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با سوالات چالش برانگیزی در جریان نشست خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان مواجه شد.

ورزش3

به گزارش “ورزش‌سه”، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: ممنون از حضورتان. معمولا بازی‌های بیرون از خانه را نمی‌رسیدیم یا مسائلی پیش می‌آمد که در کنفرانس نباشیم، اما الان باعث افتخار است که در کنار شما هستیم.

ویدئو: 332386

او سپس با تمجید از عملکرد تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود، چون تیم مس خوب فوتبال بازی می‌کند، تیم رقابتی است و فردا شاهد یک بازی خوب در لیگ فوتبال ایران خواهیم بود.

بخش بعدی صحبت‌های مورایس درباره محرم نویدکیا و بازیکنان سابق سپاهان بود که در مس بازی می کنند و درباره آنها گفت: فردا یک دوست خوب، محرم نویدکیا را ملاقات می‌کنم و باعث افتخار است. ضمن اینکه اگر آقای نویدکیا را کنار بگذاریم، بازیکنان سابقی که در تیم خودم بوده‌اند را ملاقات می‌کنم و لحظات خوبی خواهد بود، باعث افتخار من است و فوتبال همین است.

مورایس اضافه کرد: در فوتبال به عنوان یک زندگی همیشه دو بار افراد را ملاقات می‌کنید. این دلیلی است که وقتی بار اول همدیگر را ملاقات می کنیم باید خوبی، مهربانی و خوشی خودمان را نشان دهیم تا اگر در مرتبه اول فرصت نشد که خوبی و مهربانی خودش را نشان بدهد، در مرتبه دوم این کار را انجام بدهد.

خبرنگاری از مورایس دو سوال پرسید که یکی درباره تشویق محرم نویدکیا در بازی های اخیر بود و سوال دوم او درباره وضعیت مصدومیت میلاد زکی‌پور بود. مورایس در واکنش به این سوال گفت: اول سوال دوم را جواب می‌دهم که پاسخش خیلی مشکل تر از پاسخ سوال اول است. زکی‌پور در این بازی نیست و نمی‌دانم در بازی بعدی نیز باشد یا خیر، جراحی کوچکی روی بینی انجام داده است. آرزوی سلامتی برای بازیکن خوبی که به وی نیاز داریم، دارم و امیدوارم خیلی زود به تیم برگردد.

مورایس سپس به پاسخ سوال اول بازگشت و درباره تشویق نویدکیا روی سکوهای نقش جهان گفت: جواب سوال اول خیلی ساده است. نویدکیا بازیکن و مربی این تیم بوده و عملکرد خوبی در مس داشته است.

او ادامه داد: این اتفاقات معمولا می‌افتد و خوشحال می‌شوم که مردم مربیان را به یاد دارند، به خواسته خودشان یک مربی را می‌خواهند و اگر قرار باشد در آینده کسی جای من باشد، کسی که باکیفیت باشد، شانس دوم برای ارائه عملکرد داشته باشد، کمک هم می‌کنم و خوشحال می‌شوم بعد از من نویدکیا باشد. چون دنیا سرشار از موقعیت‌هاست و هرلحظه می‌توانیم از موقعیت جدید استفاده کنیم و من نگرانی ندارم.

سوال بعدی از مورایس درباره عملکرد سپاهان در این فصل از مسابقات و فراز و نشیب‌های این تیم بود و او در واکنش به این سوال گفت: ما فوتبال بازی می‌کنیم و تمرکز برای بردن است. ما چیزی را از دست نداده‌ایم، چون پرسپولیس سال گذشته قهرمان شده و اگر امسال قهرمان نشود، آن‌ها هستند که از دست داده‌اند، ما برای به دست آوردن چیزی می‌جنگیم. پس نمی‌شود گفت سپاهان باخته یا از دست داده است، سپاهان در ۹ سال قبل قهرمان نشده است. تمام تلاشمان را برای بردن می‌کنیم. تمام این‌ها به عملکرد خودمان و سایر تیم‌ها دارد که در پایان فصل در چه جایگاهی قرار می‌گیریم.

2020380

مورایس پس از ترجمه شدن صحبت‌هایش در این بخش درباره اینکه آیا تیمش روی مسابقات جام حذفی و قهرمانی متمرکز است یا خیر گفت: در جام حذفی همه می‌خواهند برنده باشند. باز هم تکرار می کنم که سپاهان جام حذفی را از دست نداده و پرسپولیس بوده که سال گذشته جام را به دست آورده و الان در مسابقات نیست. هشت تیم رقابت می‌کنند به مرحله بعدی برسند. 4 تیم از این ها به مرحله نیمه نهایی می روند و بعد فینال؛ پیش‌بینی نمی‌توانم بکنم، تمرکزم روی بازی با مس رفسنجان است، اگر زنده باشم بازی بعدی با ملوان خواهد بود. اما اگر از من بپرسید که می خواهم قهرمان شوم یا نه، البته که می‌خواهم برنده این جام باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا