اخبار ورزشی

چالش جدی شجاعی برای رفع یک مشکل بزرگ!

مسعود شجاعی و هوادار سنگین‌ترین شکست فصل را مقابل گل‌گهر تجربه کردند.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، مسعود شجاعی در بازی با گل‌گهر سیرجان شکست سنگین و تلخی را تجربه کرد و در مرحله یک چهارم نهایی به کار خودش در جام حذفی پایان داد.

شجاعی از زمان حضورش در هوادار تغییرات خوبی در این تیم ایجاد کرد و سبک بازی این تیم دچار تغییر و روند مثبتی شد و در مقطعی از فصل نتایج خوبی کسب کردند و در سه هفته پایانی بقای آنها در لیگ برتر قطعی شده است.

هوادار در بازی با گل‌گهر سیرجان پنج گل دریافت کرد و ضعیف‌ترین عملکرد از زمان حضور مسعود شجاعی را پشت سر گذاشت، البته آنها در نیم فصل نخست با شکست پنج بر صفر مقابل سپاهان در زمان حضور محمود فکری ضعیف‌ترین نتیجه لیگ برتری خود را کسب کرده بودند.

دیگر شکست پرگل هوادار هفته بیستم لیگ برتر در بازی با تراکتور رقم خورد و آنها در ورزشگاه یادگار امام چهار بر دو مقابل سرخپوشان تبریز شکست خوردند و این اولین مسابقه‌ای بود که تیم شجاعی بیش از دو گل دریافت می‌کرد.

تیم مسعود شجاعی در فاز هجومی تغییرات قابل توجه‌ای داشته اما ضعف آنها در خط دفاعی به وضوح دیده می‌شود، هوادار در آخرین بازی لیگ برتری خود مقابل پرسپولیس هم موقعیت های زیادی به سرخپوشان پایتخت دادند که مهاجمان پرسپولیس در نواختن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و ضعیف عمل کردند.

شجاعی در ابتدای راه فوتبال خود قرار دارد و در فلسفه خاص خودش را دنبال می‌کند و در ادامه مسیر می‌تواند با تکامل مسائل تاکتیکی خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد اما برطرف کردن ضعف خط دفاعی هوادار باید اولویت این مربی قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا