اخبار ورزشی

نکته ویژه درباره سوپرگل لیگ دسته اول

مهدی خدایاری زننده زیباترین گل هفته و البته یکی از زیباترین گل‌های فصل رقابت‌های لیگ دسته اول بود.

ورزش3

به گزارش “ورزش‌سه”، یکی از دیدارهای هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر مصاف سایپا و مس سونگون در ورزشگاه یادگار امام تبریز بود؛ جایی که شاگردان علی اصغر کلانتری به مصاف شاگردان مهدی حسینی‌نسب رفتند که پس از بازگشت به سایپا اولین حضور خود را روی نیمکت نارنجی‌پوشان تجربه می‌کرد.

در این مسابقه هر دو تیم که امتیازات خوبی را در این فصل از مسابقات جمع آوری کرده‌اند، بدون ترس بودند و شاهد موقعیت‌های خوبی روی دروازه دو تیم بودیم که درنهایت تلاش شاگردان حسینی نسبت و کلانتری در پایان به تساوی بدون گل منجر شد.

اما نکته ویژه این مسابقه گلزنی مهدی خدایاری بازیکن جوان تیم فوتبال سایپا بود که از فاصله تقریبا 30،35 متری موفق به باز کردن دروازه مس سونگون شد. البته این بازیکن خوش شانس هم بود، چرا که ضربه او پس از برخورد به تیرک افقی به پشت مهدی حقیقت سنگربان مسی‌ها برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد. البته این رفت و برگشت سبب شد تا در ابتدا و در سایت‌های مختلف به نام مهدی حقیقت نوشته شود.

خدایاری یکی از بازیکنان امید تیم فوتبال سایپا بود که مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق نارنجی‌پوشان او را به تیم اصلی اضافه کرد و در دوران این مربی هم یکی از نفرات ثابت تیم بود. خدایاری حالا درخشش مقابل مس سونگون بیشتر از گذشته خودش را در میان اهالی فوتبال مطرح کرده و البته در این بین تصمیم سرمربی سابق نارنجی‌پوشان برای اضافه کردن او به تیم اصلی بیشتر به چشم آمده است.

خدایاری 19 ساله از فاصله دور اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با زاویه و قدرت مناسبی به دروازه رسید و به تیرک برخورد کرد. البته در برگشت شوت او به پشت مهدی حقیقت گلر مس خورد و سپس به تور دروازه رسید.
2020268

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا